Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedersuiker of maizena ( en dan met een kwastje eraf vegen of met een beeje water aan je vinger)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hier tot 4 uur een redelijke nacht maar daarna minimaal elk uur eruit en daarna natuuuuurlijk verslapen en werden pas na 7 uur wakker..

Sinds dat Lorenzo zijn prikjes heeft gehad is het 's nachts bagger zeg, hij is helemaal van slag af.
    Ik had hem van de nachtvoeding af, als ik een keertje 's nachts een voeding zou geven betekent dat toch niet dat ie daar weer aan went of wel?

Nou ik ga zo eerst eens de kleine meid naar de psz brengen.

tot later!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Liesje: we hebben Aelinn ook een paar keer terwijl ze er al af was een voeding gegeven 's nachts en na een paar dagen sliep ze gewoon weer hoor dus kan best volgens mij.

Waardeloos geslapen weer. Hihi, had het verband er beter nog ff om kunnen houden. Nouja, niks aan te doen. Ze n is nu Ivy naar de psz brengen. Die vertrok lichtelijk overwerkt. Vind het rot voor m dat ie eht nu zo druk heeft. Maarja, ik doe normaal alles in mn uppie dus dan moet zo ff een paar dagen toch ook wel lukken.
    Ik ga straks kijken of het me lukt om Aelinn in bad te doen. Zou ie gisteren doen maar kwam er niet van en vanmorgen wil ie ev en b oven het bed voor mn moeder van zolder halen en in elkaar zetten dus vroeg ie of ik dan niet als hij alles klaar zet het kon doen. s kijken of het lukt zo hier op de bank met de tub op de grond ofzo. Zal ik aan eht eind wel weer blauwe tenen hebben met mn voet zo lekker omlaag.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    denk het niet. Misschien komt het idd door de prikjes dat hij er even van slag af is, als het goed is gaat het na een paar dagen over en slaapt ie weer lekker door ;). Anders zou je kunnen proberen wat rijstebloem door de laatste fles te doen, dat werkt hier super! Gewoon goed dik maken ;)

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wat niet gaat dat gaat niet he! en alsof jij het dan niet druk hebt in je uppie! dan ziet ie tenminste wat jij de hele dag doet ;)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika is nu ook lekker naar de psz, maar was weer drama om hem daar te krijgen. weer tegensputteren met kleding aan doen pff...

7. Zo, goedemorgen...

Was ik ook weer..

Balen van de onrustige nachten Senn en Liesje...

Hier wel een redelijke nacht gehad.. E.smée werd 1x schreeuwend wakker, maar sliep binnen een minuut weer, dus hoefde er niet heen.. Vanaf half 7 (toen C.hris weg ging), werd ze wakker en heeft onrustig geslapen tot half 8. M.aus heb ik om 5 voor 9 maar uit een diepe slaap gehaald, anders slaapt ze vanmiddag niet namelijk ;)

Vanmiddag is C.hris eindelijk een keer vrij, dus de meiden zien hem vanaf 2 uur/ half 3, want dan is hij thuis... Lekker hoor..

Dan ga ik ff de stad in om een stofje en linten en een canvasdoek te kopen, om een knipjesbord voor de meiden in elkaar te frutselen :D
    Vanavond ff lekker sporten en dan is het alweer bijna tijd om naar bed te gaan :D

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    een knipjesbord? wat houd dat in? dat je daar de haarspeldjes vast maakt? (sorry heb echt geen idee hihi)

9. ja, dat klopt daantje..

en dan maak ik er een zakje bij , voor de elastiekjes.. en die hang ik dan op 1 van beide kamers op ;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wat leuk zeg! jammer dat ik 2 jongens heb :p

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nog even wat koffie drinken en dan boven beginnen met opruimen..

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ramoontje: wat vond Pat van je taart? Leuk dat de jongens in ieder geval hebben gesmuld van hun cakejes!
    Daantje: balen dat Mika altijd zo dwars is als hij naar de psz moet. Heeft hij niet in de gaten dat hij dan wat meer moet opschieten als anders? Hier merken we ook goed aan Arinde dat we ´s morgens geen haast moeten hebben. Dus als we ergens heen gaan ´s morgens staan we echt extra vroeg op, zodat ze niet het gevoel heeft dat ze moet stressen. Dat werkt hier erg goed!
    KK: fijn dat C.hris vanmiddag thuis is, heeft hij even tijd voor de meiden en jij voor jezelf!!!
    Sann: doe jij wel een beetje rustig aan! Anders Aelinn maar gewoon even lekker wassen hoor. Van een paar dagen niet in bad krijgt ze ook niks hoor! Wel lief dat je moeder je komt helpen. Jij hebt ook altijd voor haar klaar gestaan toen zij zo aan het tobben was!!!

Verder weet ik het even niet meer...

Hier is Arinde al lekker naar de oppas dus hebben wij een rustig dagje hier. Maar eens even kijken wat we gaan doen. Vanmiddag komt er nog kraambezoek dus voor die tijd in ieder geval nog even een poosje liggen!!!

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik begin al op tijd met aankleden dus daar ligt het niet aan.. weet ook niet of ie het moeilijk vind om soort van afscheid te nemen ofzo..
    ga jij idd maar even lekker liggen! en je moet nog rustig aan doen he! je bent nog maar pas bevallen!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hij krijgt al jbp door de voeding en rijstebloem mag toch pas vanaf 3 of 4 maanden ?

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is wel een heel goed idee zeg :D
    de knipjes en elastiekjes van Rihanna slingeren ook overal door haar kamer ;)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wat lekker zeg dat Arinde naar de oppas is, even lekker tijd voor jezelf.

Hoe voel je je nu?

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh ja klopt sorry niet aan gedacht.. Anders proberen de voeding wat dikker te maken door jbp? of misschien iets meer in de laatste fles?

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik hoor er boven weer eentje protesteren. dus ik ga boven beginnen met opruimen *zucht*

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    de laatste fles krijgt ie al een grote ;)
    overdag gewoon 150+5 en 's avonds 180+6

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hmm dan weet ik het ook even niet meer liesje ;).

grr zul je altijd zien, heb je jezelf een schop onder de kont gegeven om wat te gaan doen wordt er eentje wakker! nu hopen dat ik nog wat kan doen als de kids allebei op bed liggen. Wilde de zolder opruimen want zaterdag komen 2 nichtjes van mij oppassen en die blijven ook slapen dus dan moeten ze wel op de zolder kunnen natuurlijk ;). Daar staat nu zoveel zooi op. Eigenlijk moeten we dat eens allemaal uitsorteren en een hele grote doos of kist of iets halen waar dat in kan en evt weg kan of naar iemand kan die dat kan gebruiken, want het is gewoon een tering bende ;)

Deel Deze Pagina