Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Balen dat je dekbed naar de knoppen is.:x
    Lang leven het internet.:D

En Joucke is natuurlijk nog maar 2 weken dus dat doorslapen kan nog even duren.
    Fijn dat je er al achter bent dat hij op zijn buik slapen zo lekker vindt.:)

Jemig 4 meiden.:$
    Nog 1 erbij en ze hebben er net zoveel als Robbert ten Brink.:D

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een donzendekbed en volgens de wasvoorschriften mocht het in de droger...maar nu komen alle veertjes eruit en dat is niet zo prettig:) Heb al geprobeerd of de verzekering het wil vergoeden, maar nee dus:(

Doorslapen hoeft ook nog niet hoor, maar 1x minder per nacht zou wel lekker zijn...want 2,5 uur slapen is zo voorbij;)

Met 4 meiden is het ook lastig om een origineel kraamcadeautje te vinden. Maar toen ze van de week hier op kraambezoek was speelde het jongste meisje met Arinde d´r dokterskoffertje. Toen zei ze dat ze dat nog niet hadden. Dus dat heb ik even onthouden en net op internet een niet al te duur dokterskoffertje gevonden, dus dat wordt toch nog een leuk kraamcadeautje:)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Linnie, gefeliciteerd met je buurmeisje! :)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb niet veel bijgelezen maar s kijken wat ik onthouden heb.

@Senn: hoop dat je koppijn helemaal over is.
    @Ramoontje: super dat Joost het zo leuk vond. Haha, huf bettie
    @Liesje: netjes hoor dat afvallen. Wou dat het hier zo goed lukte.
    @Linnielin: gefeli met je buurmeisje. 4 meiden zeg. 2 weken is ook al wel vroeg he om al door te slapen. Zou toch wel stiekem heel lekker zijn he.
    @Daantje: jammer dat je je haar ietsje minder vindt. Volgende ker maar vragen naar de kapster van de vorige keer.
    @Sil: hoe is t daar meis? Mis je hier.

Zen is vanmorgen vertrokken en mn moeder is er voor in de plaats gekomen. Gevolg wel dat ik vandaag veel te veel gedaan heb. Ze weet toch niet alles te staan dus regelmatig opstaan en zelf flessen gemaakt en mee naar boven om de kids naar bed te brengen. Nu dus lekker op de bank met mn pootje omhoog. Doet best wel zeer.
    Heb vanmiddag de huisarts nog ff gebeld en gezien dat het een zware kneuzing is zeiden ze dat het wel 4 weken kan duren voordat ik weer een beetje fatsoenlijk kan lopen:$

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    *** Hellup ***

Tot ong. 3 wkn geleden kreeg ik met moeite 5 flessen van 160 cc bij Loïs binnen, maar ze sliep wel de hele nacht door.

Nu drinkt ze met gemak 5 flessen van 200cc (of meer) weg, de laatste verdik ik met Joh.broodpit en NOG komt madam nu elke nacht klokslag 3 uur!
    Ik heb geprobeerd om haar een beetje water te geven/speen...maar nix werkt! Uiteindelijk geef ik haar dan een mini flesje van 90cc (=dus 100cc).
    Naast dat die nachten mij enorm opbreken maak ik me echt zorgen dat ze teveel voeding krijgt!
    Wat moet ik nu...

Please stuur me een mail of PB met tips want ik weet het niet meer

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann, sorry dat ik er niet vaak ben maar ben gewoon gesloopt de laatste tijd.... en vaak als ik bijgelezen heb dan heb ik geen puf meer om te reageren want verlang ik naar mijn bedje hihihi.
    Maar zal proberen vaker te komen...

Dikk kus

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Silla. Niet alle kindjes zijn er aan toe om meteen al vroeg door te slapen.Neem bijvoorbeeld Nikita.... die heeft t 18 maanden lang volgehouden om snachts wakker te worden zonder enige aanwijsbare reden.
    Max daarentegen, Die sliep al door met 9 weken dus heel verschillend.
    Ik dacht te menen dat kindjes niet meer als 1000 cc melk op en dag mocht hebben maar dat weet ik niet zeker.
    Wij zitten ook ondertussen nog mar op 3.5 flessen per dag dus wij komen daar echt niet meer aan, aan die hoeveelheid.

Ik denk gewoon dat je geduld moet hebben hoe zwaar dat ook valt. En om bij te tanken zou je eens iemand ( vriend of vriendin) kunnen vragen of die een nachtje met Lo aan de gang wilt gaan;)

succes meid

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    en ik zie dat Lo al 4 maanden is geweest dus je kan ook nog proberen om rijstebloem te proberen ipv joh. broodpitmeel. Dat heeft hier ook altijd beter gewerkt dan joh.br. misschiendat je dat ook eens moet proberen en reageert Lo er ook beter op. je weet t niet zolang je t niet geprobeerd hebt;)

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    silla: je kindje mag max 30 schepjes voeding op een dag hebben ;). Hier zitten we er soms ook boven hoor, dat is dan pech hebben. Ik heb helaas geen tips voor je hoe je het nu het beste kunt doen, denk gewoon zijn beloop laten en gewoon eruit voor een nachtfles.. komt vanzelf wel weer een keer dat ze de nacht door gaat slapen.
    Hebben jullie dat bericht ook gelezen van hier van het forum :(. Zo triest 26 jaar en overleden in haar slaap :(. Ze laat een man en 2 kindjes van 2 jaar en 1 van 3 maanden achter.
    Er is een condoleance register in de lounge.

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Suus, Daan had idd ook al vd week verteld dat zij ook Rijstebloem gebruikt dus ik heb dat voor vandaag idd op mijn boodschappenlijst staan.

Wat doorslapen betreft, Lo sliep al met 2 mnd door en nu niet meer omdat ze honger heeft. Al heeft ze vanmorgen haar fles niet leeggedronken. Die gebroken nachten hakken er gewoon onwijs in. Elke nacht weer om 3 uur is het feest. En zeker nu ik werk hakt het er dubbel in.

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Daan ik heb het niet gelezen, maar 26 jaar!! OMG wat erg

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Balen dat de verzekering niet vergoed.:(

Wat wij altijd deden was de flessen 's nachts verdelen zodat je er maar 1x uit hoeft. Ik pakte dan de eerste fles en Niels de tweede omdat ik het 2e deel van de nacht altijd dieper slaap dan het eerste deel en Niels heeft het precies omgekeerd.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou daar ben je mooi klaar mee.:(
    Maar het is niet anders en je zult het ermee moeten doen.:)

Mijn hoofdpijn is gelukkig over.:)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Volgens mij zag je het vannacht even niet meer zitten.
    En als je de andere flessen ook gaat verdikken waardoor ze iets minder cc op een dag drinkt maar wel voldaan is?:(

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb gisteren heel vaak aan je gedacht dat ik een post moest plaatsen dat ik je al een tijdje niet had gezien.

Valt niet mee hè weer in een ritme komen i.c.m. werk.:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    WAT!:$

Jemig zeg, ik ga zo gelijk even kijken.:(:(:(
    Wat verdrietig zeg.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik kan me nog met Karsten herinneren dat hij vanaf week 6 doorsliep tot week 15 en daarna in een hele vervelende groeisprong kwam waardoor hij ook niet meer doorsliep en dat heeft tot 9 maanden geduurd helaas.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    @Suus, we komen toch met z'n 5en.
    Maarit kan wel mee op weekend maar het is de bedoeling dat 1 van de ouders ook blijven slapen en overdag met de activiteiten meedoet.
    En aangezien Niels moet werken kan ik niet zomaar een nacht en overdag weg zijn want ik zit met oppas.
    Dus dat gaat helaas niet werken.:)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Sil: ow meis bedoelde niet dat je je nu verplicht moet voelen om meer te komen. Wilde je gewoon even laten weten dat je gemist wordt. Kan me voorstellen dat je telkens doodmoe bent zeg. Dikke knuffel voor jou. Weet eerlijk gezegd niet goed wat je kan doen wat Lo betreft. Sorry.

Heb verder nog niet bijgelezen. We hadden hier echt een pokkebegin van de ochtend zeg. Er lagen beneden overal diarreevlekken op de vloer van 1 van de katten. Weg gehaald en toen wilde ik Aelinn in de box leggen en schrok me rot zeg. Er lag een poepvlek van wel 30 bij 30 op het boxkleed. Gatverdegatver. Mn moeder heeft dus gedweild en ik ben naar de zolder gestrompeld om het boxkleed in de wasmachien te doen en de kattenbakken uit te scheppen waar ook nog flink wat diarree in lag. Heb dus nu een flink zere enkel. Heb diablo maar naar buiten gelaten want zn achterkant was helemaal vies. Even goed in de gaten houden of ie niet ziek wordt want dan moet ik iemand regelen die met m naar de dierenarts gaat. Mn moeder heeft geen rijbewijs dus dat gaat al niet. Wat een gedoe weer. Vanmiddag gaat ze ff samen met Ivy in ieder geval naar de dierenwinkel om darmvriendelijke brokken te halen (lees stikstervensduur) en misschien iets tegen de diarree ofzo en vanavond maar ff wat gekookte kip geven.

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    vanmorgen onder gestofzuigd en gedweild, en als mika straks ook op bed ligt ga ik de zoldertrap even afdoen want die is echt smerig en boven even stofzuigen. en dan ben i klaar voor vandaag, oh nee de bedden op zolder nog opmaken voor de oppassers vanavond

Deel Deze Pagina