@Senn, wij komen de 27e ws wel.. We willen dat weekend een weekendje weg, dus als je een leuk park (met mooi zwembad) daar in de buurt weet?
Zo goed bezig jij! Ik heb in huis nog niks gedaan. Niels ligt te slapen en ik ben vanmorgen alleen maar aan het poulen tussen zwembad, scouting, huis, scouting, boodschappen doen, huis.
Karsten heeft denk ik echt pijn in zijn mond. Hij heeft vanmorgen 2 stukjes brood op, zelf een cakeje wilde hij niet en ook niet een koekje bij de bakker. De kibbeling wilde hij ook al niet eten. Er is 1 kies aan het doorkomen en dan moet hij er nog 1.
@Senn: mannetje hoort 's nachts echt helemaal niks en als ik hem wakker moet maken heb ik allang de fles gegeven voordat hij eens goed wakker is, dus dat frustreert me alleen maar. Moet de nachten dus echt alleen doen Maar blijkbaar heeft Joucke het gewoon nog nodig, want vanacht kwam hij echt uit zichzelf weer om 1 en 4 uur. Dus ja...even doorbijten nog Balen dat Karsten zo last heeft van zijn kiezen!!! Hopelijk komt de andere ook gelijk door, dan is hij er lekker vanaf!! @Sann: oei, dat is niet zo'n lekker begin van de dag! Enne...wat niet lukt dat lukt niet he, hou je pootje maar goed in de gaten hoor! @Silla: dikke knuffel voor jou!!!! Ik sluit me helemaal aan bij de tips van de anderen. Hier zijn we vanmorgen voor het eerst echt met Joucke naar buiten geweest. We zijn gezellig met z´n viertjes naar de winkels gelopen. Arinde voor het eerst op het meerijdplankje en dat ging hartstikke goed! Hebben flink wat winkels gehad en daarna ook nog naar de bieb geweest, dus waren met 1.5 uur pas weer terug. Dat was dus een flinke tippel voor me, maar het was heerlijk om er even uit te zijn. Heb nog een mooie winterjas gevonden, voor de helft van de prijs dus dat is ook erg fijn. Kan mn positiejas de kast in Joucke heeft heerlijk in de wandelwagen gelegen en die moesten we net wakker maken voor de fles, dus die vond het een heerlijk warm plekje! Ik ga nu even lekker naar bed en dan straks nog even wat was wegwerken
En dan heb je er niks aan.:x Nog ff doorbijten dus. Lekker dat je er even uit geweest bent. Wat voor leuke jas heb je gescoord? Ik heb gisteren ook een nieuwe winterjas besteld bij de V&D, alleen hoop ik dat het de goede maat is want ik vind het altijd moeilijk in te schatten hoe iets valt.
Joost is ook echt niet lekker (maar die heeft al zijn kiezen al, is gewoon snot verkouden).....wilde ook niets eten, zelfs geen koekje of chipjes....
Ik heb nog eens een keer in zijn mondje gekeken want bij het snoetenpoetsen (en dan deed ik het niet eens heel hard) begon hij al te huilen. Blijkt dat hij gewoon een hele grote aft op zijn tandvlees heeft en er zit nog een scheur in ook. Hoe hij daar dan weer aan komt.
Blehhh ben niet lekker. Het begon vanmiddag al na de lunch. Toen ik Karsten naar bed bracht stond ik bovenaan de trap helemaal gammel op mijn benen. Heb net een paar uur op bed gelegen maar nog steeds knikkende benen. Ik net een molletje genomen en hoop me straks wat beter te voelen.