Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk dat jij ook erg moet lachen.:p

Ik kan wel zeggen wat het is, gewoon een kaartje.:D

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika heeft ontstoken oogjes :(.
    de snot komt hem door de zijkant van de ogen eruit:(.
    ben bang dat over een paar dagen de oogjes dicht zitten. gelukkig voelt ie zich niet ziek, en met finn gaat het super, heerlijk ventje

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hihi ben zeer benieuwd hoor! Hou er niet zo van om zo lang in spanning te moeten zitten haha :D:p.

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Dat klinkt erg gezellig KK! Weet je het geheime recept? Misschien helpt het mij dan ook wel hihi! Senn ik ga vandaag toch even naar huisarts! Mijn bijholtes doen nu ook zo'n zeer! Je hebt toch nog veel gedaan. Ik hoop dat je straks nog even kunt rusten! Sann die enkel ziet er erg pijnlijk uit brrrr! Nou meiden ik kruip mijn bedje weer in! Xx Nina

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Beterschap meis!

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Daantje wat fijn dat het nu weer zo lekker gaat met Finn! Goed om te lezen hoop dat oogjes snel over gaan! Heeft Mika er vaker last van gehad? Xx nina

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee heeft er niet vaker last van. zal vanzelf wel weer overgaan..

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Anders met wat uitgekookt water op een watje zijn ogen schoonmaken.
    Wel een iedere keer een ander watje per oog gebruiken anders blijf je de ogen met elkaar infecteren.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bel je de postbode even dat hij morgen bij jou als eerste op de stoep staat.

Hoe reageerde je sv?:)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Voorhoofdholte/bijholte ontsteking?
    Kan je erg beroerd van zijn.
    Met een kuurtje gaat het snel over.

Moet even afkloppen de laatste keer voor mij was april 2010.

11. @Nina, hier doet een wijntje ook nog weleens wonderen voor de zin ;) Maar dat had de afgelopen maanden ook geen zin.. Maar ineens kreeg ik weer zin..

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wordt lastig als je geen alcohol drinkt.;)
    Dan maar binnenkort gewoon wat zin maken.:p

13. Of gewoon eerst een lekkere massage met een tintje eraan... ;)

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    gelukkig goed. Hij vind het erg leuk!

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    grrrr ben zo pissig. Bel ik net de huisarts nadat al 100 keer mensen gezegd hadden dat ik ff moest bellen omdat die enkel niet beter gaat, wordt ik gewoon afgescheept. Ik moet woensdagochtend maar op het inloopspreekuur komen, dan is die dokter er weer die ik maandag ook gezien heb. Ik zeg ja maar is er dan nu niet iemand die ff wat advies kan geven. Nee dus en volgens haar had een nieuwe foto maken geen nut want er was geen fraqctuur gezien. hallo, had haar net zitten vertellen dat de huisarts en het zkh gezegd hadden dat het gelijk na de val soms niet zichtbaar was op de foto door de zwelling. Domme doos!!!!!
    Ik ga er even over nadenken wat ik nou ga doen. Misschien ga ik anders vanavond gewoon de hap bellen.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    en als je de Eerste Hulp in het ziekenhuis belt en het verhaal uitlegt...

17. :( vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met je enkel Sann. Sterkte en knuf voor jou.

Hier ook niet zoveel zin om 'gezellig' te doen, moet bekennen dat mijn libido nog nooit zo laag is geweest als nu :( Het wordt ook hoog tijd dat we weer is een avondje samen weggaan maar daar komt ook maar niks van.

Steijn is nog steeds ziek, hij eet ook helemaal niets :(. Drinkt wel maar eten heeft hij geen zin in. Denk dat hij een keelontsteking heeft. straks maar is ff kijken in zijn mond of zijn amandelen weer dik zijn. Hij is nu bij mijn schoonouders en ik ben weer aan het werk nu.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he jakkes chris :(. Hopen dat het meevalt met steijn. ben blij dat hij iig wel drinkt dat is toch wel belangrijk! en anders goed koud laten drinken of ijsjes laten eten, dat wil wel eens fijn zijn met een keelontsteking.

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hihi toch fijn om te lezen dat er meer kampen met het " gezellig" doen! Ik drink eigenlijk bijna nooit maar misschien toch maar eens proberen! Arme Steijn hier had Senna vorige week ontstoken amandelen gaat nu na kuur iets beter maar ziet nog witjes en is snel moe! Sann misschien wat Ramoon zegt even bellen met eerste hulp en aangeven dat je het niet vertrouwd en graag nog een foto wil! Sterkte! Ik ga nu effe naar ome dok! Xxx nina

20. Was ik ook weer ff..

M.aus wandelt eigenlijk alleen nog maar.. Soms, als ze valt en moe is, gaat ze weer kruipen.. Net probeerde ze E.smée na te doen en te gaan springen :D
    Dat lukte dus niet.. Ook probeerde ze vanochtend te rennen... Malloot :D

Deel Deze Pagina