Nou, kan me voorstellen dat je hier niet vrolijker van wordt zeg!!! En je kon toch pas morgen bij je eigen HA terecht? Balen hoor! Dus nog een dagje je tanden op elkaar:x
Nou dat wordt dan alleen Arinde aankleden denk ik. Joucke doe ik 's avonds alvast al schone kleren aan en eten doen we dan maar gewoon in de auto. Ga het mezelf niet moeilijker maken dan nodig is. Alleen Joucke natuurlijk even de fles voor we weggaan, anders wordt het niet zo'n leuke reis denk ik
Hihi....mn ouders hebben een nieuw huis, wij niet gelukkig Protesteert Lo niet als ze er in ligt? Dan zou ik haar er lekker in leggen hoor, kunnen jullie er toch even uit! Anders moet je eerst nog het zitdeel van de wagen op gaan tuigen en daar heb je nu vast geen zin in
Hier een goede nacht gehad. Gisteravond werd Joucke om 22.00 uur niet wakker voor de fles, dus heb hem maar laten liggen tot 23.00 uur in de hoop dat hij dan vanacht maar 1x kwam. Nou inderdaad, hij kwam pas rond half 3. Daarna wel rond 6 uur maar toen heb ik hem lekker bij mij genomen en het met de speen kunnen rekken tot 7 uur. Heerlijk hoor! Arinde is volgens mij nu langzaamaan aan het wakker worden, dus kunnen we zo gezellig samen ontbijten. Joucke ligt alweer lekker in zijn bedje. Vanmorgen wil ik me eens even bezig houden met de was. Even de strijk wegwerken die er al een poosje ligt en de rest van de was wegvouwen. Dan neem ik Arinde maar even mee naar zolder, wat ik anders nooit doe, maar ja het moet nu toch gebeuren. En mannetje heeft vanacht gewerkt, dus die ligt te slapen dus ik wil niet boven op de slaapkamers aan de slag. Dat doen we dan morgen maar. Verder hoop ik vandaag wat inspiratie op te kunnen doen voor de taart die ik donderdag wil maken. Heb nog niet helemaal een idee hoe ik die ga opmaken, dus daar wil ik vandaag wel even uit zien te komen.
Dag lieverds, Heb niet bijgelezen. Op zich wel een goede nacht gehad. Steijn is niet wakker geweest, maar hij heeft nu al sinds vrijdag koorts en wil sinds zondag niks eten Je mag ook niet aan hem zitten want alles doet pijn: mama mijn hoest doet pijn en mijn pukkels ook. Hij houdt zijn plas op tot het echt niet meer gaat en moet dan hasloverkop naar de wc. (hij heeft 1 krentebaard zitten bij de rand van zijn ondebroek) Manlief heeft vanmorgen de huisarts gebeld en hij moet om 10.30 uur komen. Vanmiddag ben ik thuis en neem ik wat werk mee.
Arme Steijn, hij is echt ziek.... Wil 'm wel een dikke knuff geven, maar doe dan maar een digitale als je 'm toch niet aan mag raken . Joost is goed naar school gegaan. Heb 'm wel naar de juf gebracht, maar ben niet mee het klasje ingegaan. Dacht dat dat alleen maar verwarrend zou zijn voor 'm. Ben benieuwd hoe het gaat, want hier in huis is het nu wel stilletjes hoor..... Maar goed, ik ga even (alleen ) boodschappen doen. Tot later!
Ach kleine Joost naar school hoop dat hij het naar zin heeft, kotm vast goed. Ik zal Steijn een knuffel geven van je straks.
hihi ramoon. Ben benieuwd hoe joost het vind op school. En dan lekker alleen boodschappen doen . Kan ook fijn zijn
Goedemorgen! Hier al een tijd uit bed.. Meiden hebben lekker geslapen, dus wij ook.. C.hris is aan het werk.. E.smée mag straks lekker naar de psz en dan slaapt M.ausje. Heerlijk! Hmm.. volgens mij ruik ik een poepbroek, dus ik ga er ff vandoor
Manlief belde net, Steijn krijgt een kuur. Ze begreep niet waarom de krentebaard weer terug was, dus hij krijgt nu een ander kuurtje. Gelukkig zijn z'n longen etc wel helemaal schoon en is hij verder dus heel erg verkouden.
het hoeft maar net onder zijn nageltjes te zitten ofzo en hi besmet zichzelf er weer mee . hopen dat het met de kuur over gaat
Christiea: beterschap voor Mees. Hopelijk slaat deze kuur wel aan, want krentenbaard is ZO vervelend!!! Ramoontje: heb je je een beetje kunnen vermaken vanmorgen? En hoe heeft Joost het gehad? Hij zal wel lekker moe zijn vanmiddag!!! KK: lekker nachtje gehad dus, heerlijk! En vanmiddag even tijd voor jezelf...ook lekker! Hier vanmorgen niks aan de was gedaan. Ik bedacht opeens dat er vandaag ook markt was en dat leek me ook wel leuk. Dus ben gezellig met beide kids naar de markt geweest. Even lekker wat groenten en fruit gekocht en nog even 3 shirtjes bij de Hema gekocht. Lekker hoor, even een frisse neus gehaald Nu ga ik even lekker naar mn bed...manlief is thuis dus die kan Joucke de fles geven en bezig houden
Ik heb me vanochtend prima vermaakt hoor. Heb wat boodschappen gedaan en verder lekker niks! Joost heeft het reuze naar zijn zin gehad en het heel goed gedaan. Hij kreeg vandaag echt zijn vuurdoop omdat ie dus ook naar de turnles moest (met de bus heen en terug en weer een andere juf)....heeft wel wat traantjes gelaten in het begin in de bus, maar dat was gelukkig zo over. Verder is het dus echt heel goed gegaan. En over moe gesproken...meneer zit heerlijk te spelen, die krijg je met geen 10 paarden naar bed...hahaha, is denk ik een beetje hyper. Ach, dan gaat ie vanavond maar op tijd naar bed.
Christiea: fijn dat Steijn zijn longen goed klonken en dat ie dan nu een ander kuurtje krijgt voor zijn krentenbaard. Hopelijk doet dit wel zijn werk!!
Fijn dat hij het vandaag zo goed naar zijn zin heeft gehad! Hij zal inderdaad wel veel indrukken op gedaan hebben! Maar hij gaat dus morgen gewoon weer Dus jij komt eindelijk weer eens aan je hobbys toe
Zo, was ik weer en ga ik weer Ga weer gezellig bij de buuf koffie drinken.. Eens kijken of M.aus daarheen kan lopen
Dames ff vraagje.... Im moet inkomensbelasting invullen over 2010, maar moet je 2e kind dan niet ergens toegevoegd worden? Iemand?
Chris, beterschap met Steijn! Ramoon, super dat je je goed vermaakt hebt en dat Joost zich vermaakt heeft. Die zal lkkr slapen vanavond! Uhhh verder weet ik het niet meer sorry! Ga ff koken!