Goed hoor van Rick! En wat dat laatste betreft over de faalangst dat heeft Maarit ook. Misschien door zijn nauwkeurigheid legt hij de lat onbewust zo hoog dat hij er eigenlijk niet aan kan voldoen en zo voor zichzelf faalt of al op voorhand roept dat hij het niet kan.
Dat is dan idd niet in de buurt. Dan woon ik ongeveer tussen jullie in. En niet teveel doen hè, zolang is je bevalling nog niet geleden.
Ik hoop dat je vandaag meer uitsluitsel hebt gekregen. Als hadden ze maar een manier dat de zwelling en dus de pijn snel minder wordt.8)
Ja, dat was inderdaad wel lekker. Ben benieuwd wat hij vannacht doet. We hebben hem vandaag al 2x na 4 uur wakker moeten maken en dan een fles van 120cc aangeboden ipv 90cc. Maar hij krijgt echt niet meer dan 100cc binnen. Dus dan heeft hij natuurlijk niet zoveel gedronken vandaag, omdat hij normaal om de 3 uur komt. Dus vanacht zal het vast wel weer anders lopen, maar goed, dat zien we dan wel weer Ik heb op de verschillende fora wel wat inspiratie op gedaan. Hou het gewoon eenvoudig denk ik, met een sleutel en wat bloemen erbij. Wilde eerst met een huis, en allerlei klusattributen aan de slag, maar dat is me toch nog een beetje te moeilijk denk ik. Laat ik eerst de beginnerstechnieken maar onder de knie krijgen
Ik bedacht me vanmiddag opeens dat ik in de kelder nog een keukenmachine had staan die ik eigenlijk nooit meer gebruik. Heb de gebruiksaanwijzing eens opgezocht en zag dat ik die ook kan gebruiken om beslag te maken....ideaal dus...hoef ik niet meer 10 minuten staan mixen met de handmixer Dus had gelijk het idee om CC's te gaan bakken voor morgenavond want dan komen schoonzus/zwager langs met hun trouwfoto's. Dus ik ging gelijk maar aan de slag met cakemeel. Had nog een half pak staan, dus had alle ingredienten gehalveerd. Totdat alles in de vorm zat en ik bedacht dat je altijd een half pak moet gebruiken. Dus ik had de ingredienten niet moeten halveren...gevolg: supertaaie CC´s. Ga zo maar eens kijken of ik nog genoeg in huis heb voor een volgende poging en dan maar met bloem, want iets anders heb ik niet meer in huis
O ja, morgen krijgt Joucke eindelijk de gehoortest! Hij stond op de een of andere manier niet aangemeld bij CB en bij instantie van de gehoortest, dus dat liep niet zo vlotjes. Moest vandaag de post maar afwachten, maar daar dus ook geen oproep. En ze zitten hier alleen maar op woensdag. Dus gelijk maar weer gebeld en na veel geregel kunnen we morgen om 1 uur nog terecht gelukkig!
Maar wat raar dat ze dat niet gelijk met de hielprik gedaan hebben. Gelukkig kunnen jullie morgen terecht maar als jezelf niet er achterheen had gezeten dan had je nog langer kunnen wachten.:x
Juist....nu nog wat bedenken om hem er vanaf te helpen. Of 'm iig zo goed mogelijk te begeleiden (juf zit na 25+ jaar ook een beetje vastgeroest volgens mij )