Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Anno: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad!

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat doen ze hier nooit. De hielprik is aan huis, maar voor de gehoortest moet je hier naar het CB toe.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik weet niet hoe het hier in België gaat, maar ik weet wel dat het bij ons bij beide jongens idd gewoon thuis gebeurde, al dan niet tegelijk met de hielprik idd.... Raar hoor, dat ze dat niet allemaal hetzelfde doen. ;)

4. het is een kuur van bijna 2 weken :$

5. ben benieuwd :) wordt vast weer net zo mooi als je vorige

6. 150 gr bloem, 150 gram suiker, 150 gram boter, 3 eieren, snufje zout en een zakje bakpoeder. :) doe er zelf altijd nog wat vanille suiker in. dit is voor 12 cc's

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    tja, voor de andere - meest voor de hand liggende - AB zal Steijn resistent zijn, dan krijg je een wat minder gebruikelijke kuur....;)

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier is mika weer ziek :(. Had straks 40 graden koorts, arme schat. Ligt nu gelukkig te slapen, voelt nog wel warm aan.. toch maar even in de gaten houden.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Beterschap voor de kleine man!

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hmm zelf begin ik ook last van mijn keel te krijgen. had er vannacht al last van, maar nu nog steeds en trekt me ook naar de oren toe. Ga nu maar lekker mijn bedje opzoeken, dan is het hopelijk morgen weer over

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Christiea: hoop dat het kuurtje snel aanslaat. Lijkt me echt pijnlijk zeg krentenbaard onder het randje van je on dergoed. Arm ventje
    @Ramoontje: goed zeg dat het weer zo goed ging met Joost op school. Dapper ventje hoor!!
    @Linnilin: hihi moet wel een beetje lachen om je taaie muffins. Wat onhandig die gehoortest niet bij de hielprik. Succes morgen.
    @Senn: nouja zeg, ik weet niet meer wat ik nou van jou heb gelezen. Sorry:) Dikke knuffel dan maar.

Vanmorgen visite van 2 collega's gehad. Die zeiden joh waarom bel je t werk niet gewoon ff en vraag of 1 van de assistenten ff naar de foto kijkt. Dat dus gedaan en die heeft ff gekeken. Zij zag ook geen fractuur gelukkig. Ze zei het kan wel dat er een kleinere breuk of scheurtje zit maar dat is dan door de zwelling niet goed te zien geweest. Maar in ieder geen grote breuken die kunnen verschuiven doordat er geen gips omheen zit. Wel waren er diverse scheurtjes in de enkelband zichtbaar en is het zwaar gekneusd dus. Advies rust rust rust en in laten tapen. Dat is dus vanmiddag bij de huisarts gedaan. Voelt wel een stukje beter dat het stevig ingepakt zit. Hopelijk kan ik er snel een beetje op steunen, dan zit er tenminste wat vooruitgang in.
    Mn moeder heeft al gezegd dat ze wel wil blijven tot Zenno weer thuis is als dat nodig is dus dat is echt fijn en superlief!
    Ivy is heel bezorgd. Vraagt de hele dag door gaat t mama en toen ik de trap af kwam stond ze onderaan het traphek en zei ja stap en stap en toen ik er was goedzo mama:D En vanmiddag gleed mn kruk weg en belande ik vol op die enkel en toen ik huilde van de pijn zei ze mama huije, gaat t mama, zitte mama. Whaha, kom af en toe niet meer bij om die kleine druif.

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Slaap lekker Daan! Ik ga ook lekker slapen. Tot morgen.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: beterschap voor jou en Mika!
    @Anno: gefeli meis!!!!!

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar gaan wij ook met onze begeleider mee aan de gang om te kijken hoe we die lat van Maarit naar beneden kunnen krijgen zodat ze wat meer rust krijgt zonder dat het haar zelfbeeld aantast dat ze tekort schiet of onder haar kunnen gaat werken.
    Wordt nog een hele uitdaging.
    Ook het broekplassen zou daar mee samen kunnen hangen dus dat is ook niet zo 1, 2, 3 opgelost.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En hoe was zijn nacht?:D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oké dan is dat per regio misschien anders geregeld.;)
    Hier doen ze dat aan huis.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook nog namens mij.:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    12 dagen zeker.;)
    Dat doen ze soms zodat ze zeker weten dat het de kop wordt ingedrukt want een week is soms net te kort.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Arm ventje, beterschap voor hem.:(

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika is weer beter, maar nu voel ik me beroerd :(. Zul je altijd zien, wanneer je het niet kunt gebruiken komt het eruit :(. Maar flink paracetamol slikken voor de keelpijn..strakjes gaan werken, zo geen zin in..

Deel Deze Pagina