Daar kan je ook tig kanten mee uit. Iets in de zorg als freelance zodat je je eigen tijden kan indelen?
Hoe doe je dat met de marsepein die je over de cake heen legt? Hoe krijg je het mooi rond, want volgens mij zit je altijd met hoeken van het marsepein.
Ik ga de heren naar bed brengen. Maarit ligt er al een 1/2 uur in want ze was zo moe. Ik spreek jullie vast wel weer vanaf het werk morgen want weet nu al dat ik geen zak te doen heb. Heb wel morgen een gesprek bij Forensisch maar dat is meer om de contacten warm te houden dan dat er echt wat in zit aan werk op korte termijn, iig niet dit jaar.8)
Uhhh....dat heb je dan niet goed gelezen. Hij komt juist elke nacht nog netjes om de 3 uur helaas Maar verder gaat het wel goed hoor. Het is een heerlijk mannetje, die we bijna niet horen eigenlijk en die makkelijk stil te krijgen is als hij een keertje huilt. Arinde is ook helemaal gewend en er helemaal gek mee, dus dat is ook heerlijk! Zelf voel ik me ook wel redelijk, alleen ben ik wel snel moe. Maar ja, met de gebroken nachten zal dat ook nog wel even duren!
Ik heb nu 1 laag gedaan met bokkenpootjesbavarois en 1 laag met een beetje botercreme. Wilde niet teveel botercreme gebruiken om te vullen omdat ik bang was dat ik anders niet meer genoeg had om de taart af te smeren Ik vind het best een leuke hobby, maar wel intensief hoor. Je moet er haast gewoon 2 dagen ervoor uittrekken waarin je eigenlijk verder geen verplichtingen hebt. Of ik doe iets verkeerd:x En onze keuken is eigenlijk te klein
Dat dacht ik dus ook, maar dat valt heel erg mee. Als je maar zorgt dat je marsepein groot genoeg is uitgerold dan komt dat wel goed. Je begint vanuit het midden van de taart en rolt het dan eerst over de bovenkant. Daarna laat je het over de rand ´vallen´ en begin je het daar vandaan glad te strijken. Als je ´hoekjes´ hebt kun je die makkelijk ´wegstrijken´ met je vingers of naar beneden duwen. En later snijd je het overtollige marsepein weg. Het klinkt ingewikkeld, maar ik vond het de vorige keer bijna het makkelijkste van de hele taart (terwijl ik er heel erg tegenop zag!). Nu maar hopen dat het morgen ook weer zo lukt
Ik ga er ook weer vandoor. Over een kwartiertje komen schoonzus en zwager om de trouwfoto's te laten zien. Leuk!!! Dus ga me even opknappen en Joucke's fles zo even klaarmaken. Fijne avond!!!!
Hi meiden, Kep ff vluchtig gelezen (lees héél vluchtig)... Iedereen sterkte/beterschap met de kindjes (of jezelf) die in de lappenmand zijn/onrustig slapen enz enz. Senn succes morgen met het gesprek, tja je weet maar nooit. Nou verder weet ik het dus niet meer. Spits is hier voorbij, kids zijn met volle buikjes/gebadderd in bed (Tygo loopt nog te spoken), het huis is weer enigzinds aan kant. Hier worden de kids ook weer ziek, gisteravond zat Lo zo vol snot dat ze gewoon niet door haar neus kon ademen en ervan begon te huilen. Op KDV waren beide kids niet echt zichzelf. Dus kan weer aan de bak. Morgen zou Lo haar prikken moeten (zou ik vorige week donderdag al doen maar toen werd mijn moeder weer opgenomen in het ZH ~ niet ernstig~ dus kwam het er niet van) maar nu ze weer zo snotterig is sla ik maar weer over. Het werk en gezin vind ik nog moeilijk te combineren hoor...maar goed het komt vanzelf wel denk ik. Nou ga maar eens eten ,Tygo had bij mijn moeder al gegeten en Hugh had ook een kliekje en gezien ik op dieet ben ga ik maar aan de soep met wat crackers of mss een maaltijd salade.... Maar honger heb ik whahahaha. Ben wel al 2 kg kwijt in een week, gaat langzaam maar het gaat goedkomen nog 10 KG te gaan en hopelijk daarna nog iets van 5 kg maar (hoeft niet mag wel )
Rustig geweest hier zeg! Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad gelukkig.. Ben nu aan het oppassen op dochtertje van mijn vriendin.. Is 6 daagjes ouder dan M.ausje.. Heel erg leuk, ware het niet dat M.ausje gewoon nog steeds slaapt Maar E.smée is wel wakker gelukkig
KK balen dat je geen werk kunt vinden.... Gezellig dat je er vandaag een vrindinnetje voor de meiden bij hebt! Was zo moe dat ik vanmorgen na de ochtendfles van Lo (6:00 uur) weer als een blok in slaap gevallen ben. Op een gegeven moment hoorde ik Tygo maar was ervan overtuigd dat Hugh er nog was! Toen ik Tygo om 8 uur weer hoorde lag ie dus nog steeds in bed! Ik heb nix gemerkt dat Hugh is opgestaan, gedouched en is vertrokken! Terwijl hij altijd best veel herrie maakt! Tygo heeft gister (was ik helemaal vergeten te vertellen) op het KDV een mini plasje gedaan op de WC! Lo is vandaag alweer 5 mnd!
Zal ik vandaag proberen om Tygo zonder luier te laten lopen? Hoe vaak moet ik hem dan ff op het potje zetten, elk uur ff proberen?
Doe maar gewoon rustig aan hoor met je ritme vinden. Je gezin is nu even belangrijker dan het forum! Je vindt vanzelf de weg naar ons wel weer terug Succes met lijnen
Dat wordt vast een gezellige dag met 3 meiden om je heen Balen dat je geen werk kan vinden. Het ligt echt niet voor het oprapen he. Maar je wilde toch eigenlijk een opleiding gaan doen, of ga je nu toch liever aan het werk?
Ik denk dat elk uur wel een beetje weinig is. Ik zou hem in het begin wel even elk kwartier er op zetten. Maar misschien gewoon even kijken hoe het gaat