Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt dat niet omdat het ook op tijd gaat? Ik weet niet meer hoe laat ze geboren is, maar waarschijnlijk gaat 'ie pas na dat tijdstip over op de 5 maanden;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een heerlijke nacht gehad!!! Joucke had gisteravond om 23 uur de laatste fles gehad en kwam daarna om 3 en om 7 uur. Dus maar 1 keer eruit vannacht, heerlijk!!!!!

Arinde heb ik net naar de oppas gebracht, dus ik ben samen met Joucke thuis. Heb al een was opgehangen en eentje opgevouwen. Nu zit de duplo van Arinde in de wasmachine, want dat kon wel een schoonmaakbeurtje gebruiken.

Ik ga zo lekker met mn taart aan de slag. Joucke zit nog heerlijk te slapen in de maxi-cosi, dus die laat ik maar lekker uit zichzelf wakker worden.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat weet ik toch! ;)

Maar ik hoor het gewoon graag, misschien zit er iets bij waarvan ik denk "daar kan ik wat mee" en misschien ook wel niet ;).

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij gaat met heel veel plezier! :)

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lin, fijn dat je een goede nacht hebt gehad en dat Arinde zich lkkr kan uitleven bij de oppas. Deed ik ook gewoon hoor tijdens mijn verlof hihihi heerlijk ff je handen vrij, nou ja gewoon met 1 kind.

Tygo vind het maar nix zonder luier hihihihi hij riep eerst ook dat ie hem gewoon om wou, ging er zelfs 1 pakken....
    Hij loopt nu dus zonder al 45 min. dus ga zo ff met hem zitten hihihi

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zo kep eindelijk iemand in de buurt gevonden die de poppen van Loïs kan repareren. Ik heb 2 Zonnekindpoppen via MP gekocht maar na het aankleden van de poppen vielen bij de ene de armen eraf. Niet zo gek van de poppen zijn 15 jaar oud.
    Dus strax komt mijn moeder oppassen en dan rijd ik ff die kant op.

Tygo heeft zijn eerste ongelukje gehad...nou ja volgende keer maar weer proberen.
    Loïs is een beetje huilerig en Tygo wordt ook hangeriger of het is van verveling.

Nou ja ben hier alleen dus ik ga maar ff met de kids knuffelen...

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die conclusie had ik al getrokken met het maken van de cc.:p
    En niet alleen te klein maar ook te laag.:x

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee zij komt pas in april weer terug.
    Ik zou het ook heeeeeeeeeeeel druk gaan krijgen alleen omdat ik zo slim was om werkplannen te maken zodat het systeem zichzelf vult i.p.v. dat ik handmatig van 120 man x 28 dagen in het systeem moet zetten neemt dat 90% van de werkzaamheden weg.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Je bent gewoon goed bezig dus!
    Je wordt er voor beloont uiteindelijk.;)

Ik heb met de teamleider van Forensisch een goed gesprek gehad.
    Hij was erg blij dat ik nog steeds interesse had alleen hij zit ook vast in alle bezuinigingen en dus bevriezingen van vacatures.
    Hij zat al 18 man onder sterkte en nu gaat er 1 van de frontoffice (waar ik dus heen wil) voor 2 1/2 jaar ergens in opleiding maar blijft wel op de sterkte van het team drukken. Ook een ander teamlid gaat elders werken maar hij krijgt er niks voor terug.
    Maar we houden elkaar op de hoogte en af en toe doen we een bakkie.;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Ook niet in de horeca of zo?:(

Of anders een paar schoonmaakadresjes of gastouder?;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo moe ben je dus.

Hé goed zeg van Tygo, Karsten doet dat ook sinds een paar weken maar hij gaat nog niet uit zichzelf. :)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik weet niet of dat gelijk gaat werken nu hij 1 plasje heeft gedaan op de wc.
    Maar je kan het altijd proberen.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker hoor zo'n nacht.:)

Ben zo benieuwd hoe je taart wordt.:D

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost doet het heel goed op school. Heb net eventjes met de juf gepraat ;). Wel moest hij ook vandaag op de heenreis huilen in de bus, maar net als dinsdag was het zo weer over.
    Wel is het beide kleuterjuffen én de turnjuf opgevallen dat Joost niet reageert als je 'm roept.... Juf heeft het zelfs geprobeerd met een harde toeter en een trommel vlak achter hem....alle kindjes zaten stijf van schrik in de klas en Joost reageerde gewoon helemaal NIET... Nu is hij wel heel verkouden, dus dat kan meespelen, maar dit had ze eigenlijk nog niet eerder meegemaakt. Ze vond het ook heel vreemd.... Ik herken het wel een beetje van thuis, maar het vreemde is, hij heeft buisjes en toen zijn zijn oortjes ook getest, daar kwam niks raars uit....

Wat moet ik nou doen....moet ik toch de kinderarts maar inschakelen of moet ik het maar op zijn beloop laten..?????? Het kan natuurlijk zo zijn dat als hij zo geconcentreerd zit te spelen hij het gewoon echt niet hoort -daar hield ik het altijd maar op- maar met een toeter of een trommel achter je (en dat maakt echt herrie)...dan zou hij toch moeten reageren....

15. Ik denk dat ik het wel zou doen Ramoontje, al is het maar voor je eigen geruststelling ;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik maakte me er eigenlijk niet zo druk over, Juf heeft ook gezegd dat ze het gewoon nog even aan wil kijken...het kan ook zijn dat het komt door de nieuwe omgeving en zo... maar ja, het 'knaagt' toch een beetje idd ;). Straks maar eens even met manlief bespreken, kijken wat die er van zegt....

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien even wachten tot zijn verkoudheid weg is en dan kijken of hij wel reageert en anders weer terug naar de ka of KNO arts.;)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk vind ik het decoreren nog sneller en makkelijker dan het goed bakken/vullen/afsmeren van de taart zelf.

Te laag, daar heb ik geen last van want ben zelf niet zo groot;) Maar te klein is het wel hier hoor! We hebben maar 4 keukenkastjes naast elkaar dus ook maar een klein aanrechtblad omdat de kookplaat en de wasbak daar nog vanaf gaan. Dus eigenlijk 2x een stukje aanrechtblad ter grootte van een keukenkastje;)

Ach ja...het is weer gelukt:D

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei...dus je bent eigenlijk iets te slim geweest:D
    En je collega heeft straks dus ook tijd over als ze terug komt!

Fijn dat je zo goed kan praten met de chef van die andere afdeling. Gewoon de contacten dus maar onderhouden en geduldig afwachten...maar snap dat het moeilijk is hoor;)

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig he! Misschien nog eventjes aan zien- maar niet te lang- en als de school het aan blijft geven zou ik er toch maar snel achteraan gaan!

Deel Deze Pagina