Met Sven hebben het pas gedaan met 8 maanden en toen sliep hij ook gelijk door (als we dat eerder geweten hadden). Maarit en Karsten sliepen ook heel onrustig op hun rug en hebben we nadat de kraam weg was gelijk op de buik gelegd.
Je kunt ook -als je liever brokken geeft- lam-en-rijst-brokken geven, die zijn ook licht verteerbaar. Alleen niet alle honden schakelen even gemakkelijk over naar andere brokken (tenminste die van ons niet ). Maar nogmaals, zolang d'r neusje nog nacht is en niet warm, niet gelijk heel druk maken. Een zieke hond heeft (9 vd 10 keer) een droge, warme neus. Het kan best zijn dat ze d'r darmen gewoon wat van slag heeft, onze Cairn heeft dat ook wel eens, dan loopt ie met rommelende/knorrende dagen voor een dag of 2 en dan ineens is het over.... Maar goed, ik ben geen dierenarts hè , dus als je het niet vertrouwd of het voelt niet goed, even de dierenarts bellen wat je het beste kunt doen, want zo oud is Lot natuurlijk ook nog niet....
ja maar ja, jouw dagen duren zo natuurlijk ontzettend lang.....hoe raakt m'n personeel gedemotiveerd :x
Ik heb inmiddels 2 mails uitgedaan naar de taartendame en de afgelopen dagen diverse malen gebeld maar ik krijg maar geen contact, terwijl ze in de eerste mailwisselingen voor we de datumprikker gebruikte vlot reageerde. Ik heb haar nu vanaf het werk gemail dat ik de gang van zaken betreur en ik hoop binnen een week wat te hebben gehoord omdat ik anders op zoek ga naar een andere locatie. Dus ik ben er nog steeds mee bezig maar als er niet gereageerd wordt is dat knap lastig.