Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga nog maar eens een rondje lopen.8)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij slaapt eigenlijk in zijn bedje heel goed op zijn rug...dus zolang dat goed gaat hou ik dat dan maar.
    En gelukkig is hij aardig sterk met zijn hoofdje, dus als het echt niet meer lukt kunnen we hem dan op zijn buik laten slapen. Maar ik stel het nog maar even uit;)

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffftt....dat is inderdaad wel erg frustrerend. En er is niemand anders waarvoor jij wat werk kan verrichten...er zullen toch vast wel mensen zijn die overlopen in hun werk? Of is dat dan zo anders dat dat niet kan/mag? Dit lijkt me inderdaad niet werkbaar voor jou:$

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de uitstekers uit die nieuwe door. Gewoon 3 kleine rozenblaadjes uitdrukken en 4 grote en dan over elkaar heen leggen zodat het op een roos lijkt:) Ik wist alleen ook niet hoe ik het op de taart vast moest maken, dus heb er maar gewoon een coctailprikker in gestoken aan de achterkant;)

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joucke heeft de fles binnen en volgens mij gaat hij gewoon gelijk weer slapen. Makkelijk dagje heb ik zo:D

Heb maar besloten dat als Joucke zo echt slaapt dat ik dan lekker in bad ga. Heb niet zoveel zin om nu nog te gaan slapen, maar morgen wordt het ook een lange, drukke dag...dus dat lijkt me beter dan nu nog te gaan schoonmaken. Hooguit misschien straks nog even de bedden van Joucke en Arinde verschonen, maar meer ook niet.
    Verder eten we vanavond patat...dus dat is ook lekker makkelijk;)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb helemaal geen diploma's voor de zorg jammer genoeg
    maar dat freelance met eigen tijd indelen was wel de bedoeling idd

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    balen he...wat zoek je dan?

8. heeeeeeeeeel lang over taken doen ;) en zwp kijken enzo
    maar ken het internet nu wel zo'n beetje

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Chris, als je voor straks nog een adresje zoekt om je hondje te laten trimmen heb ik wel een goeie voor je
    ga ik ook altijd met mijn westie naar toe

10. We gaan het gewoon even proberen vandaag wat jij aangaf. Ik haal straks na het werk even wat kip voor hem, rijst hebben we nog genoeg. Ze speelt verder wel gewoon zei manlief (die was vanochtend bij haar). Als er geen verbetering is bel ik morgenochtend de da even

11. Ok thnx :) Hbe jij ook een westie? Wist ik niet :)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep, die van mij wordt 10 deze week

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou, Joost heeft het reuze naar zijn zin gehad! Maar het grote probleem was Rick...........het was anders als anders, en Joost deed het volgens hem allemaal niet zoals het moest en luisterde niet naar de juf....dus die heeft bijna de hele middag gehuild en is op een gegeven moment zelfs op de gang gaan zitten huilen.....:(
    Juf zei al, het is maar goed dat ze elkaar voor 's middags niet zien, anders hadden we dat dan ook..... En Rick wil het zelf allemaal ook perfect doen, dus tja.....

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: he bah ook niet leuk dat je zo wenig te doen hebt. Daar wordt je gek van. Raar dat ze die andere afdeling dan tegenhouden. Zo kost je toch alleen maar geld.
    @Ramoontje: raar hoor dat ie niet opschrikt van ee n toeter en trommel. Ik zou denk ik wel ff navraag doen. hihi wat leuk dat ie zo graag naar school wil.
    @Lnnie: wat een scheetje is Joucke. Die foto op zn buik is zo lief. Mooie taart zeg
    @KK: wow boel sollicitaties. hoop dat het wat oplevert.
    @Christiea: vervelend dat je hondje ziek is. idd zn neus in de gaten houden en kip en rijst geven. Is ie wel goed ontwormt? dat kan ook diarree geven.

vandaag veel last van mn enkel. leef al sinds vorige week op paracetamol. qua depressie ging het redelijk alleen vandaag niet echt. Heb ook veel te veel tijd om te piekeren. Mn moeder zal zo wel terug komen van boodschappen doen met Ivy en dan plak ik een zak om mn been en ga ff douchen. Heerlijk.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben vanmiddag ook letterlijk ingestort op het werk.
    Kwam ons Unithoofd binnen met de getekende stukken retour en het enige wat hij vroeg of de deur dicht moest.
    Hij zag niet eens dat ik net een hele poos had zitten janken.
    Maar nu nadenkende denk ik dat hij het wel gezien heeft en niet wist hoe hi jer mee om moest gaan.
    Want 10 minuten erna stond het plv. Unithoofd aan mijn bureau of we konden praten, hij zag dus wel gelijk dat ik gehuild had.
    Ik heb alles eruit gegooid en hij gaf toe dat ik in een heel lastig pakket zat.
    Er zit echt genoeg werk aan te komen maar dat ligt nog niet op een stapel om het aan te bieden zodat ik er iets mee kan. Tot die tijd zit ik dus.
    Hij heef tgezegd dat ik iets in proces management opleiding mag gaan doen en daarna als me dat bevalt mag ik mee gaan denken in de bedrijfsprocessen voor onze afdeling e.d.
    Dinsdag heb ik daar nog een afspraak voor staan met hem om e.e.a. te bespreken en hij wil ook wat test uitslagen zien van mijn competenties en capaciteiten testen die ik heb gedaan.
    Het is en HBO functie maar hij denk dat ik dat wel kan.

Ik ga dus met een beter gevoel het weekend in maar wel heel licht wantrouwig omdat dit niet de eerste keer is dat mij dingen beloofd zijn die niet zijn nagekomen. Of denk ik dan heel negatief?:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je hebt ook speciale opeetbare lijm/glue.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O lekker frietjes, daar heb ik ook zin in.
    Maar ik ga morgen bij een nieuwe Griek eten in de stad dus daar zal ook wel friet bijzitten.
    We krijgen dan ook een optreden van een 1/2 uur van Jennifer Ewbank.:D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan je dan niet in de avonden een bepaalde studie in die richting doen als investering voor je toekomst en als je je papiertje gehaald hebt dat je een freelance baan zoekt?

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Super Senn dat ze het gewoon nog wel "warm" houden voor je!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier net zo en dan zijn er nog heel veel pagina's geblokkeerd waar ik niet op kan komen.

Gelukkig zit er nog geen ban op zwp.

Maar ik heb net een goed gesprek gehad, zie een paar berichten hierboven, dus ik hoop dat er nu iets gaat gebeuren.:)

Deel Deze Pagina