hebben we afgelopen dinsdag ook geprobeerd, die zetpil kwam net zo hard er weer uit als dat ie erin ging en leon dacht de zetpil even tegen te houden maar die was gewoon gesmolten . Dus dat zie ik nu niet zitten. Heb een sinaspril liggen zo even kijken of ie dat nu wel wil. Net weer gemeten, zit nog steeds op 39,8 koorts, weer flink hoesten.. was net bij mij op schoot in slaap gevallen
Wat ik altijd doe is de zetpil erin zetten en dan nog even met de thermometer wat verder naar binnen duwen zodat hij hem er niet meer uit kan drukken.
Lieve dames mag ik jullie op dit topic wijzen in de lounge die ik geopend heb? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/255376-petitie-stop-bezuinigingen-passend-onderwijs.html#post9143881
de kids zijn bij mijn moeder. ga zo even terug naar bed, moet straks nog naar de winkel en nog gaan werken...
ja het geeft wel wat meer steun gelukkig. Het mag er tot maandag om blijven en dan mag het nog weer een keer voor een week. hopelijk dat ik daarna gewoon weer fatsoenlijk kan lopen.
Ivy begon de dag al aardig hyper vandaag. Die viel pas na 10 uur in slaap en was toch al om 7 uur wakker dus nog veel te moe. Mn moeder is nu met haar boodschappen doen dus even rust in de tent. Aelinn ligt lekker in de box met het activitycenter te spelen. Straks even mn been afplakken en lekker onder de douche. Ga nu even neuzen voor een nieuwe mobiel. Wilde het op mn gemak in de winkel doen maar Ivy heeft mn huidige telfoon eergisteren gegrepen terwijl ie aan de lader lag en nu zit er speling op die aansluiting waardoor ie niet goed meer laadt. Moet telkens aan dat stekkertje rommelen om m weer verder te laten gaan. Dus dan toch maar via inet bestellen.
Zo, goedemorgen.. E.smée naar de psz, M.aus nog ff lekker aan het spelen.. Nadat ik E heb weggebracht vanmorgen, ben ik met de auto naar een dorp hier verderop gereden met M, om schoentjes voor haar te kopen.. Niks gevonden helaas, dus voor de laatste keer naar Schuurman Schoenen hier in H'berg en ja hoor, eindelijk nog wat gevonden Vanmiddag na de slaapjes gaan we met zn drietjes papa lekker ophalen van zijn werk en nog even winkelen in de stad waar hij nu werkt Vanavond nieuwe oven! Word morgen geplaatst!
Ga dalijk toch even met hem naar de huisarts voor zijn longen (vertrouw 't niet helemaal) en dan zal ik het wel eens even bespreken...ben er dan toch .