Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussion in 'De mama's' started by Sann, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Daan, beterschap voor jou en Mika!

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Super Ramoontje!:)

Zo deze ochtend is snel voorbij.:$

Vanmorgen met Karsten naar logopedie.
    Daarna bezig geweest om bij CZ te horen met wie zijn contracten hebben voor fysio voor mijn knie. Fysio gebeld en daar word ik vanmiddag door terug gebeld.
    Kinderopvangtoeslag helemaal opnieuw ingevuld via de Apple versie en het inkomen aangepast.
    Paar boodschapjes gedaan, kaart voor mijn nichtje gekocht want zij is morgen jarig.
    Die petitie online op het forum gebracht.

En toen was de ochtend weer voorbij en ga ik zo Maarit halen.
    Op weg naar huis gaan we de eendjes voeren en om 14 uur moet ik met beide kids bij de kapper zijn.
    Als het droog is gaan we lekker op de fiets.:)

Je kan maar druk zijn.
    Was het op het werk maar zo.:p;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Rustig vanmiddag zeg.:$

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Tja, heb bijna een uur moeten wachten bij de huisarts en was na het apotheekbezoek nog net op tijd aan de schoolpoort om Rick weer op te halen.

Bij Joost is het met zijn longen weer flink mis, het goede nieuws is dat ze nog niet piepen, dus hij heeft (nog) geen longontsteking. Maar daar houdt het ook wel zo'n beetje mee op. Ondanks dat hij geen koorts heeft en gezien zijn voorgeschiedenis wel een forse AB-kuur meegekregen en zijn dosis puf-medicatie is opgehoogd....:(

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Maar goed dat je bent gegaan dan.
    Sterkte met het ventje, geef hem maar een dikke knuf van me.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Waar blijft Sven toch.
    Het is al bijna anderhalf uur geleden dat de school is uit gegaan.;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb 'm net de knuf gegeven!;)

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Misschien heeft het wat te maken met de harde wind....? Maar 1,5 uur later vind ik toch wel erg veel....:)

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hij was om 16.55 uur thuis.
    Hij was en de laatste en er stond een hele lange file.

Gelukkig is maandag zijn eigen chauffeur er weer.:)

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :):):)

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Meiden ik wens jullie een fijne avond.

Ik ga zo lekker met Niels en mijn schoonouders uiteten en om 22 uur krijgen we een optreden van Jennifer Ewbank.:)

Tot morgen.:)

12. @Senn, hele fijne avond toegewenst!
    @Ramoontje, arme Joost :(

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En kan zo'n chauffeur dan niet even bellen ... je zou je toch onnodig zorgen gaan maken als het zo lang duurt. ;)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijne avond Senn!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En alsof de duvel er mee speelt, ligt ie nu ook nog te hoesten in bed...terwijl hij dat de voorgaande dagen niet deed...:(

Hij heeft na het avondeten zijn eerste AB dosis gehad en prompt had ie net voor het naar bed gaan ook nog een diareeluier...:(, Zou dat nou van de AB zijn al of zou er ook nog een buikgriepje op handen zijn????? Nou ja, kan er ook nog wel bij dan...;)

16. he bah, wat balen zeg Ramoontje..

Hier vanmiddag C.hristian van zijn werk gehaald. Vonden de meiden heel gezellig :D
    Daarna de oven gehaald..

Meiden liggen nu lekker te slapen en wij gaan met een kameraad een filmpje kijken. Gezellig!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ach, hier op het wijkschooltje sneuvelt de een na de ander met griep en 9 vd 10 krijgt er ook nog een longontsteking bij, dus het kon ons niet overslaan....hopelijk blijft het hierbij!

Leuk dat de meiden het gezellig vonden om papa op te halen! :) Hoop dat de oven gauw in werking wordt gesteld en dat je lekker kunt gaan bakken! Geniet van julie filmpje.

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    nou het is lekker druk hier!! hihi ben ik er ook weer eens tref je niemand!! :D

ik heb niet bijgelezen, was te veel! :)
    hier gaat alles redelijk. Justin heeft de eerste 2 dagen heel goed geslapen in zijn nieuwe bed, en daarna begon het overnieuw: mama bed slapen!! nou 2 nachten lopen klooien, en nu maar sticker vel, wat voor potje was, omgedoopt tot slaap-stickervel. ieder keer als hij een nacht in zijn eigen bed slaapt, mag hij plakken. het gaat nu 2 dagen goed, dus fingers-crossed!!

19. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik verveel me!!!! waar is iedereen al naar bed hmmm miss moet ik dat ook doen.....

oh wie heeft er van de week de cm aflevering gezien met die ogen brrr heb er heel eng van gedroomd. oh shit daar had ik niet aan moeten denken...miss moet ik nu nog maar even wachten met naar bed gaan.....

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik ben er een heel klein beetje. Lig al in bed omdat ik me al de hele avond beroerd voel maar kan niet slapen.
    Voel me een beetje ondankbaar. Ik ben zo blij en dankbaar dat mn moeder hier is, maar word tegelijktijd na nu een week samen met haar stapelgek van dr. Ze is zo overheersend aanwezig en doet het met de kinderen ook heel anders en bekritiseerd van alles. Zal zo blij zijn als Zen er woensdag weer is. :)

Share This Page