Goedemiddag! @Senn, fijn dat je een goede avond hebt gehad gister! @Ramoontje, Joost nog steeds niet lekker in zn velletje dus... @Ling, fijn dat je lekker uit mocht slapen en dat Justin weer een stickertje mocht plakken @Sann, dikke knuf voor jou. En geef je grenzen aan aan je moeder he? Hier vanochtend de meiden naar de buren gebracht, zodat C.hris alvast kon beginnen met de oven en ik even voor mezelf kon shoppen Heb 1 truitje en 1 vest gekocht.. Nu vanmiddag nog ff 1 of 2 broeken. De oven zit erin! Jippiejeeee! Vanmiddag even met C.hris de stad in. Buren boden al aan dat de meiden daar weer heen konden.. Fijn hoor! Even een vraagje: ik las dat vitamine D-3 tekort verminderde vruchtbaarheids problemen kan geven bij zowel de man als de vrouw.. Hoe kan ik zoiets naar de buren toebrengen? Subtiel?
Ik heb alleen 27 voor hem. Zal ik er nog een paar bij doen zodat je er net zoveel terug hebt? Die kun je dan misschien weer ruilen voor anderen die Rick niet heeft.
Weet je waar het allemaal inzit? Anders zou je eens kunnen vragen of ze wel eens die producten eten. En als ze vragen waarom dan kun je uitleggen wat je gelezen hebt. Hoeft bij hun niet zo te zijn maar ze kunnen dan wel beslissen of ze het willen uitsluiten of het daar aan ligt. Ik denk dat ze jullie goed genoeg kennen met hoe jullie het bedoelen dat je dat best tegen ze kan zeggen. Fijn dat de oven erin zit. Veel plezier met broekenjacht.
Dan krijgen wij graag 27 . Je hoeft er niks bij te doen hoor...hij mist ze toch niet, want de stapel dubbelen die we nog hebben liggen is veel te groot .
ben nog steeds niet helemaal lekker. Gisteren ook iets teveel gedaan. Veel last van mn enkel nu en hij is een stuk dikker weer. Vandaag dus maar heel kalmpjes
ja, ik doe zo min mogelijk. Moet alleen straks boven echt even wat was op gaan ruimen en de was op zolder in de droger doen. Helaas durft mn moeder niet nar de zolder opmdat de trap wat stijl is.
Was ik ook weer ff.. Helaas geen broek gevonden.. Dan maandag ofzo maar weer Zoooo lief. E.smée is steeds aan het zingen: Deze vuist op deze vuist en visje, visje in het water..
:x zoooo gezellig hier :x dennis is gisteren bij vriend geweest, hier om de hoek, was pas errug laat thuis, zou niet weten hoelaat (ook geklets over de breuk tussen hem en zijn vriendin en ben weer een stuk wijzer gewordne over mijn vriendin en ben bang dat het hier gaat eindigen, maar dat terzijde) en meneer heeft dus ongeveer de hele dag in bed gelegen. ron 12 uur kwam hij er eens uit. heb s ochtend boodschapjes gedaan op de markt en spullen thuis gebracht en toen door naar ikea (wat je nooit moet doen op zaterdag en rond lunch tijd tip van mij). Met kind, en groot kleed opgerold en die tering harde wind....niet de ideale combie. thuis aangekomen was meneer toch wel wakker. justin op bed wij op de bank, was inmiddels kapot. uiteindelijk samen op de bank in slaap gevallen. justin wakker, koekjes gebakken en andere ovenhapjes voor bij de soep, was gezellig. nu justin op bed, veel te laat maar das niet erg voor een keertje, en meneer ligt alweer te slapen op de bank, heeft justin niet gedag gezegd, nou jammmer dan! ook geen poot in de badkamer gezet om er ook maar IETS in te doen!!! grrrrrrrr ben er zooooo klaar mee!!!!:x:x:x sorry hoor moest even stoom afblazen!! en mijn vriendinnetje wil ik nu nit lasti vallen want die lekker met haar vriendje een nachtje weg dus die laat ik lekker met rust. waren ze wel aan toe!
correctie: hij is alleen veranderd van positie! grrrrr nou die laat ik dus lekker liggen zometeen!! die slaapt maar lekker op de bank vanacht!! lekker puh!
justin is ook aan het rommelen. hoor de hele tijd de babyfoon kraken nou ja, die kan ik nog wel aan!! alles goed met joost? werkt de ab kuur?