tja, ik weet het ook niet hoor of het wat uit haalt. Ik heb een mooie mail gemaakt, Zen heeft m goed gekeurd dus heb m verstuurd. Ben er ook bang voor dat het niet lukt, maar goed dan weten we in ieder geval dat wij ons uiterste best hebben gedaan ervoor
Heb ik net gedaan . Maar volgens mij wijkt het recept wat jij gebruikt eigenlijk niet af van mijn recept. Maar bij jou staat de oven op 150 graden en bij mij op 170...
Ben zo onwijs trots op Joost. Hij ging vanochtend helemaal alleen de speelplaats op. Ik kreeg een kusje, hij liet m'n hand los bij de poort en daar ging mijn ieniemienie tuinkabouter.
Heb net Ivy naar de psz gebracht. Heb gelukkig een automaat als auto dus kan toch rijden. Ivy had er hartstikke zin in dus ben blij dat ik gegaan ben. Heb nu wel een megadikke voet van het staan daar en was kapot van dat kleine stukje lopen met mn kruk. Nu dus even lekker uitrusten op de bank. Zit te twijfelen of ik Ivy dr haar weer kort laat knippen. Tis nu zo vlassig. Zal dat helpen?
Als je dan naar de dokter gaat met Mika, bespreek dan ook even je misselijkheid. Misschien kan hij je een andere ab geven.
Tussen de werkzaamheden door. Gelukkig kost het wasvouwen niet mijn stem. Dat moet ik zo nog gaan doen, net even de was weer weggestreken.
Fijn dat Ivy met zoveel plezier naar de PSZ gaat! Laat haar maar lekker spelen. Wel vervelend dat het met je voet echt nog niet wil... Ehm wat Ivy's haar betreft, ze zeggen wel dat het beter is voor de haartjes...ik laat Joost zijn haar ook steeds weer knippen, en ik merk toch wel dat het heel langzaamaan wat beter wordt, in die zin dat het qua structuur beter wordt.
O lieffff zeg, dan lijken ze in ene groot hè. Ik had het er vanmorgen met Niels over dat we Karsten in ene zo groot vinden nu hij zich wat beter in taal kan uitdrukken.
Dan laat je alleen de dooie puntjes eraf halen, dat doe ik bij Maarit ook en is het veel minder vlassig.
Was ik weer ff Ik laat bij E.smée ook zo'n 2 a 3 cm afknippen.. Misschien zelfs gelijk met de pony, dat betekent dat er zo'n 4 a 5 cm af moet.. Het moet echt ff weer gebeuren, want de puntjes zijn volgens mij een beetje dood.. Na het douchen, kom ik er bijna niet meer door met de borstel... Heb het ook met mn eigen haar. Moet ook weer een gedeelte af. Misschien zelfs een heel ander kapsel... Denk denk..