Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op www.cupcakedozen.nl hebben ze in ieder geval leuke cadeaudozen voor CC's;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    qua gebak niet zo heel veel (en bovendien krijg ze morgen haar tijdelijke kunstgebit boven, dus opeten zal ze ze toch wel niet ;))

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    die heb ik gelijke ff bij m'n favorieten opgeslagen! Thanks! :D

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmiddag nog lekker een poosje buiten geweest met Arinde. Ik heb ondertussen wat in de tuin gerommeld en de ramen buiten gezeemd, heerlijk was het!
    Arinde heeft zich prima vermaakt met haar driewieler en de zandbak. Gisteren wilde ze heel graag in de zandbak en manlief vond dat goed (mama eigenlijk niet;)) dus had hem open gedaan. En vanmiddag heeft ze er weer heerlijk in gespeeld. Ik denk dat ze daar van de zomer veel uurtjes in door gaat brengen, ze was er zo zoet mee!
    Fietsen vind ze moeilijker. Ze krijgt nog steeds de trappers van de driewieler niet vooruit en de loopfiets vind ze eng want die is nog aan de grote kant. Lastig hoor:( Misschien geven we haar voor haar verjaardag wel een gewone fiets met zijwieltjes...volgens mij is dat minder zwaar dan een driewieler!

Net nog even 6 CC's gebakken. Even om uit te proberen of ze nu wel lukken;) Nu nog even nadenken over de decoratie en of ik er nog meer ga maken. Morgen is Arinde weer naar de oppas dus heb ik mijn handen er wel weer vrij voor;)

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het wel een leuke site...jammer dat ze geen taartdozen hebben;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    een wat uitgebreidere HEMA zou ze wel hebben, maar weet niet of dat simpele witte dozen zijn of wat....

Je zou ook eens bij een bakker kunnen informeren. En misschien de Makro of de Sligro....;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
  8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inderdaad al eens aan het rondkijken. HEMA had ik nog niet aan gedacht, kan ik van de week wel eens even kijken hier op het dorp;)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die had ik ook gezien. Denk dat ik die maar mee bestel met mijn volgende bestelling:D
    Ik kan nog 1 taart bakken en dan is mn bakmix op...dus dan gaat er vast wel weer een bestelling de deur uit;)

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    jullie zijn lekker aan het bakken zeg!!! hmmmmmm

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zo trouwens, net probeerde justin de kast te koppen..ai....
    zat echt een grote rode plek met een witte streep op zijn voorhoofd. arm ventje!
    heel even maar gehuild, toen moest hij heel hard lachen, toen weer huilen en uiteindelijk was het: stoute kast!! :D
    strakies nog maar ff kijken of het goed met hem gaat...

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb laatst bij de Ikea wel 2 bakjes met afsluitbare deksel meegenomen, om m'n cupcakes in te bewaren (in de koeling).
    Waren eigenlijk bedoeld volgens mij als theedoos, maar de tussenschotje konden eruit, dus er passen precies 6 cc's in een doosje ;).

deze, maar dan een maatje breder....(maar die kan ik niet vinden op de site)
    IKEA | Voedselopbergers | Potten, blikken & voedselopbergers | KRUS | Voorraaddoos met deksel

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Auwie, idd Justin: stoute kast!

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef....dat is inderdaad niet prettig. Maar gelukkig nam hij het nog goed op:)

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja was echt heel sneu. hij wilde bukken om iets te pakken maar was ff vergeten dat de tv kast daar dus stond. ging echt mega hard.
    dommerd

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hihi en hoe ik het net opschreef... moest ik even hard om lachen...echt een slechte moeder ben ik:)....

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    op het moment dat het gebeurde schrok ik enorm maar zo achteraf moet ik dan echt lachen. heel erg is dat, leedvermaak, en het ergste is dat justin het dus nu al overneemt...oepsie..!!

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...dat herken ik wel van hier:D

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    vind het aan de ene kant wel erg. straks staat hij te lachen als een klasgenootje zich te barsten valt ofzo:) maar ik kan het niet helpen:):):)

heb eens mijn vriendin heel hard uistaan lachen toen ze viel. we waren aan het rennen omdat het regende en zij liepachter de kinderwagen, en die wagen kwam in een geul, zij duikt achter die wagen aan en gaat toch onderuit!! ik schrok zo erg dat ik keihard moest lachen. gewoon van de zenuwen ook! en ze stond me aan te kijken van: hallo!!! ik ga hier plat op mijn bakkes en jij staat te lachen!! schaamde me dood, maar kon het gewoon niet helpen...zit nu ook weer te schuddebuiken als ik er aan terugdenk:):)

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ah pijn in ,mijn keel....ga denk ik zo maar met een pcm naar bed. nek doet ook pijn en snotverkouden....als ik maar niet ziek word....
    zou me overigens niks verbazen, want al mijn collega's zijn al ziek geweest geloof ik...

Deel Deze Pagina