Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik vind het echt zo vervelend dat we er niet uit lijken te komen met die workshop.:(:(:(
    Ik zou het echt heel naar vinden als iemand om de afstand zou moeten afhaken. En daarbij wil ik ook niemand voor het hoofd stoten.:)
    Wie heeft DE oplossing.:)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan ga ik even op je hyves neuzen.:p
    Kan hem mij niet meer herinneren.:)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ehm....een Ikea in de buurt? Daar hebben ze herbruikbare spuitzakken met 5 of 6 verschillende mondstukjes, voor niet al te veel geld.
    Wat je ook kan doen is van bakpapier een frietzak vouwen en daar het puntje afknippen, heb je ook een spuitzak. ;)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    heel fijn....;)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    niks eigenlijk.....:(

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mmmm dat wordt dus een bezoekje aan de Ikea voor mij volgende week.:D

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Echt voor weinig geld een hoop spullen (tenminste bij de Ikea in E'hoven), ben er de laatste keer ook geweest :D

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hallo hier.

ook ff van mij een berichtje, zat namelijk mee te lezen maar net als daantje.... als t in zwolle is haak ik ook af:) vindt t leuk om bij te kletsen en gezellig iedereen weer te zien maar dan wordt t zo ontiegelijk duur voor mij dat t gewoon niet leuk meer is dan:(

verder.... jullie zijn ook lekker aan t bakken zeg:D hier wilde ik een taart voor mijn verjaardag maken maar heb gewoon geen tijd ervoor ( trainen, nieuw pak dat volgende week af moet wezen, huishouden enz enz enz). visite moet t nu doen met een eigen gebakken cake haha.

verder gaat t goed hier. wilde nog een foto van Max plaatsen maar Jeroen is weer eens de camera kwijt.... als zijn hoofd niet vast zat was hij die ook nog kwijt geweest;)

hoe gaat t hier verder??

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    je kan ook ff naar de Blokker gaan. hebben ze ook herbruikbare spuitzakken met geloof 4 mondstukken. verschillende en meest bruikbare maten erbij. komt mijne vandaan;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is ook een idee ja.:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daarom zei ik dat ook dat ik niemand voor het hoofd wil stoten dat er om de afstand afgehaakt moet worden.:(:(
    Zwolle is dus geen optie dan ga ik die mailen dat dat niet meer hoeft.;)

13. @Senn, ik rij bij Zwolle zo de snelweg op.. Zolang ik maar geen 2 uur in de auto hoef te zitten ;)

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    @KK: klinkt leuk zeg, dat werk van die sollicitatie! Ik hoop voor je dat het een goed gesprek wordt en vooral dat je aangenomen wordt. Voor nu geeft het in ieder geval genoeg positieve energie denk ik:D Het kapsel van E.smee staat lekker fris bij haar!!!
    @Ramoontje: dikke knuffel omdat jij je niet happy voelt;)
    @Senn: klinkt alsof je echt nog niet veel energie hebt. Balen hoor! Ziek maar even goed uit! Ik had die cupcake-ijsjes ook gezien. Echt super gaaf. Zit nu te bedenken dat ik dat misschien wel voor de klas kan maken, voor als ik Joucke kom showen..en dan met blauwe muisje:) Eens even kijken hoeveel energie en zin ik dan heb!
    @Daantje: je hebt je handen vol aan je kids en jezelf zo te horen. Hopelijk knappen jullie ook allemaal snel op!

Hier hard in huis aan de slag geweest. Heb de woonkamer een flinke schoonmaakbeurt gegeven: ramen gezeemd, spinrag weggehaald, gestoft, gezogen en gedweild....pfff...ben het nu wel even zat!
    Joucke was weer superlief en slaapt weer bijna de hele dag. Net of hij begrijpt dat mama op donderdag even flink veel wil doen omdat Arinde er dan niet is:)

Ben nog niet aan de CC's toegekomen, maar heb er nu eigenlijk ook even geen zin en puf meer in;)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
  16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Linnie: thanks meid! Enne, nu even rust nemen hoor!

Christiea: die in Arnehm ziet er ook erg goed uit!

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    zo jij bent ff druk geweest zeg. hier alleen maar met de was bezig geweest en verder niks:) moet vanavond nog naar de stad voor nieuwe kraaltjes naalden voor in de naaimachine en patroontekenpapier dus vindt t wel ff goed zo;) alleen nog boodschappen doen en verder niks

18. is dat die in Hooglanderveen?
    Routenet geeft bij mij aan 1 uur en 11 min reistijd...

Deel Deze Pagina