pff, hoezo een staaltje van geen zin hebben . wie van jullie zou zaterdagavond hier willen oppassen . Ik zit om oppas verlegen en echt werkelijk niemand kan! De kids zouden eerst bij de zus van leon kunnen blijven slapen, maar omdat ze nu wat ziekjes zijn doe ik dat liever niet, en zij ziet het niet zitten om hier in huis te komen aangezien het nachtwerk wordt (ong. 1 uur). Dus dat wordt gewoon thuisblijven voor mij dit jaar . Echt vet balen, gaat de hele familie een keertje gezamelijk daar naar toe zit ik thuis, kan wel janken .
blegh, finn heeft alweer zijn fles niet gedronken . Is al de tweede vandaag wat ie niet drinkt. dan maar zonder drinken naar bed. Kan het me wel goed voorstellen hoor, als je zoveel slijm hebt om dan nog melk naar binnen te werken...is olie op het vuur gooien
nee, want dan moet ze zonder voortanden door het leven voor een x-periode (en de kaak van mijn moeder heelt heel slecht, heeft het trekken van de kiezen geleerd)....
hmm ga eens kijken wat finn wil, even een schone luier aan doen als er al wat inzit en anders lekker naar bed.
met finn is het dus nog niet goed, hij ligt nu wel in de box wat te brabbelen/protesteren, maar heeft weer een ab kuurtje gekregen van de dokter. Heeft alweer zijn fles niet gedronken. Zijn luier was nagenoeg leeg . dus ik zie het somber in voor de komende dagen . Kan wel janken nu. Dat kids ziek worden dat snap ik, maar waarom altijd op die momenten dat je het niet kunt gebruiken .
Toch een kuurtje gekregen dus....hoop dat het gauw zijn werk gaat doen! En tja, dat kids ziek worden op momenten dat papa en mama het niet kunnen gebruiken......ehm, daar kan ik wat op zeggen, maar dat doe ik maar niet .
Zo, daar ben ik ook nog even @daantje: kan me voorstellen dat je vreselijk baalt zeg!!!! En het schiet maar niet op met de zieke kids! En als je echt heel graag weggaat zaterdag, zou ik ze gewoon naar Leon z'n zus brengen hoor! Als zij dat niet erg vind...gewoon doen! Of denk je dat de kids daar erg onrustig van worden? @ramoontje: kan me voorstellen dat het voor je moeder slecht uit komt, net met haar verjaardag. Weet er alles van...mijn ouders hebben ook allebei een prothese Hier wel gezellig gehad. Had Arinde al vroeg op bed liggen, dus had alles lekker op orde voor mn collega's kwamen. Er hadden er 2 afgebeld, dus er waren er 5. Was erg gezellig! Mn collegaatje waar ik vorig jaar mee samen werkte, was er ook. Die is nog wat langer gebleven en hebben we weer even bijgekletst. Wel gezellig nu mannetje er niet is! Morgenavond komt hij waarschijnlijk pas thuis, dus we kunnen dan niet naar schoonzus/zwager toe. Dus dat doen we waarschijnlijk zaterdag. Heb ik ook nog een dag langer voor mn CC's...als ik het nog doe Hoor dat Joucke ligt te huilen, dus ga hem maar zijn fles geven. Die zal vanacht vast lekker slapen, want hij is wakker geweest van 4 tot 9!!!!! Ik had hem uit zijn slaap gehaald om Arinde op te halen bij de oppas en daarna was flink van slag en ontregeld, dus hij heeft een poos gehuild maar was na een fles toch weer heel lang wakker. Dus ik gok op een lekkere nacht
nou die zus ziet het liever niet zo zitten met zieke kids, wat ik me ook wel voor kan stellen, bedoel ik heb ook liever geen zieke kids te logeren, maar als ik haar daarmee uit de brand kan helpen doe ik het graag. Als ze snachts gewoon doorslapen.. mika slaapt alweer lekker door, en het is alleen finn die nog wat hoest en wakker kan worden.. maar goed we kijken gewoon verder. ga nu ook naar bed, ben erg moe. ps wist trouwens niet dat hugh grand kon zingen... zie het nu in een film op net 5
Waai even snel voorbij. Wij zijn druk geweest met inpakken voor de vakanrtie morgen. Ik ben er dus een weekje van tussen. Tot gauw meiden