Vanacht weer 1x eruit geweest, om half 3. Daarna kwam hij om 6 uur, maar toen heb ik hem met de speen bij mij genomen en het weer weten te rekken tot 7 uur. Dat ga ik gewoon volhouden, totdat hij uit zichzelf om 7 uur komt Hij drinkt nu ook steeds zijn flessen goed leeg, dus ik denk dat ik er maar meer aan ga doen, dan kunnen we misschien over naar 6 flessen! Vanmorgen gaan we op kraambezoek bij ons buurmeisje. Leuk Daarna nog even naar de bakker en verder heb ik niet veel plannen.
Ik kan je helaas niet helpen meis. Ik zit in de kop van Noord Holland zaterdag avond en Niels heeft zondag een vroege dienst dus is ook om 6 uur al de deur uit. Ik hoop dat je een oplossing vind.
Misschien kan je moeder haar verjaardag anders een paar weken uitstellen zodat ze er wel van kan genieten?
En heb je idd een lekkere nacht gehad? Gezellig hoor dat je ene collega nog even bleef plakken. Is wel zo gezellig, anders zit je ook maar in je eentje.
Is dat het buurmeisje waarvan je de auto voor de deur had zien staan van de vk? Veel plezier! Ik zou die flessen ook rekken hoor, anders verlegt hij het straks naar iedere keer eerder op de nacht. En dat moet je niet hebben natuurlijk.
Vannacht weer beroerd geslapen helaas. Ik voel me gelukkig niet meer echt ziek maar mijn benen willen nog absoluut niet. Ze zijn echt heel shakey. De ha stel ik nog even uit want wil even kijken wat de medicijnen van het weekend gaan doen. Zo met Karsten naar logopedie om 9.30 uur en om 12 uur Maarit uit school halen. Niels was zo lief om Maarit naar school te brengen en ging gelijk door naar zijn cursus.
Net terug van logopedie. Ze heeft vanmorgen Karsten zijn woordenschat getest want dat was nu een 1/2 geleden. Had hij een 1/2 jaar geleden een woordenschat overeenkomend met een kind van 18 maanden en nu hij had een woordenschat wat overeenkomt met een kind van 3 jaar. Ben echt zo blij dat het z'n vruchten begint af te werpen. Nu gaan we hard verder met zijn zinsopbouw want daar loopt hij wel nog mee achter. Ook kunnen we terug van 2x per week logopedie naar 1x.
Ze heeft besloten 'm dit jaar gewoon niet te vieren. Nou ja, mijn broer en ik zijn natuurlijk toch welkom voor een gebakje....maar de verdere familie weet dat ze het niet viert dit jaar . Tja, is haar goed recht hoor...om het niet te vieren, maar mij houdt ze niet weg
Kijk, dat zijn de berichten die we willen lezen. (ben benieuwd wat daar bij Joost uit zou komen, als ze die zouden testen )
Zo de boodschappen zijn binnen en opgeruimd, m'n koffie is op dus tijd om nog wat te gaan doen. Tot later!