Ja oke. Ik gebruik altijd gewoon cacaopoeder en dat wordt natuurlijk niet hard. Dus dan kan inderdaad beter echte chocola gebruiken. Eigenlijk lijkt me zo'n toef lekkerder dan zo'n machtige botercreme-toef.
nou ik had laatst die kaneel CC's met koffie-toef (smaakte naar mokka ), maar als je die 1tje gegeten had, dan had je echt geen trek meer hoor.
Ik ben heel erg moe en mijn stem is anders en de longen gaat het nog niet echt beter mee. Gelukkig kan ik vanmiddag rustig aan doen.
2 x Confetti Sugar mix Bloemetjes Assorti 25gr. 1 x FunCakes Mix voor Botercrème 1 kg. 1 x PME Rose leaf plunger cutter set/3 1 x FMM Alphabet tappits Lower Case SCRIPT 1 x JEM Smoother set/2 1 x Wilton Designer Pattern Press set/8 1 x Wilton Taartzaag / Cake Leveler 25cm 1 x Wilton Vanille Extract 50gr. 1 x FunCakes Mix voor Bavaroise 240gr. 1 x Patidess Bosvrucht 120gr. 1 x Wilton Ready-to-use Icing Tube, White
Dat had ik dus ook al gedaan en ook al het dekbed niet helemaal tot bovenaan in het overtrek gedaan, maar vanochtend om half 7 werd ze helemaal overstuur wakker. Want ze wilde blijkbaar toch perse het dekbed over haar hoofd voelen, dus ze was helemaal naar beneden gekropen en hing dus met benen en billen al over het voeteneind van haar bed...dus ze lag bijna op de grond. Volgens mij is het gewoon hopeloos en moeten we het maar gewoon accepteren..want ze is hierin een beetje eigenwijs
Genoeg dus om een professionele taart van te maken Heb je zelf al marsepein gekocht, of had je dat al een keer besteld?