En als je haar bed opmaakt met alleen het overtrek en haar daaronder laat inslapen. Dan haar toedekken met een dekbed als jij naar bed gaat? Zal dat misschien werken? Dan kan ze zich helemaal verstoppen onder de deken zonder dat ze heel veel gaat zweten. Als ze heel veel zweet dan zakt haar temperatuur ook behoorlijk.
Ik ga me eens verkleden. Niels is net thuis gekomen met Karsten dus dan kunnen we zo naar Suus! Fijne dag nog en waarschijnlijk tot morgen.
Ja, misschien is dat dan nog het beste. Vind het alleen zo raar om je kind midden in de winter alleen onder een overtrek te laten slapen...klinkt een beetje wreed
miss kan je haar weer in een slaapzak leggen (met mouwen) maar dan zonder deken? dan is ze altijd bedekt maar niet te warm en niet te koud? tis maar een idee, plus ze kan haar hoofd er niet in verstoppen!!
ga morgen ook maar eens mijn eerste cc bakken mét topping. ga ook die mojito proberen, heb alleen geen garnering iun de zin van limoentje maar dat geeft vast niet het sap heb ik wel (flesje vast niet zo lekker als vers maar dat is niet anders). justin mag die van hem bekleden met marsepein en van die schrijfstiften! ben benieuwd!!
zou ik die botercreme al kunnen maken? en dan bewaren in de koelkast? en moet ik hem dan nog doormixen voordat ik m gebruik? geen ervaring mee!!
Kun je gerust bewaren in de koelkast idd....en dan morgen op kamertemp. laten komen voor je 'm gaat gebruiken en nog even een keer doormixen idd
thanx! ik dacht dan doe ik hem in mijn spuit alvast en dan hoef ik hem morgen alleen maar te spuiten. nou ja, miss maak ik het dan toch maar morgen. net zo handig dan denk ik. anders moet ik alles 2x vuil maken
heb je geen ruimte in je koelkast voor je mengkom? Zo doe ik het namelijk....laat hem ook een half uurtje opstijven voor ik 'm gebruik (als ik 'm net gemaakt heb) en dat doe ik in de mengkom
haha ja soms ben ik echt een licht in de duisternis! ga het toch maar morgen allemaal doen. zie dat eht al half 10 is en die topping is in principe zo gemaakt. ben wel benieuwd of het gaat lukken. ben meestal van de standaard dingen dus dit is wel even afwachten! maar mijn worteltaart was ook goed gelukt en mijn brownies uit mijn taartenboek van Blond dus dit gaat vast ook lukken!!