Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussion in 'De mama's' started by Sann, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ziet er wel lekker uit.:)

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nice work Justin!:D

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Je moet het vastplakken.;)

Kan met een beetje botercreme, chocopasta maar een heel klein beetje water doet ook de truc.;)

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hihi ja logisch! nou voor de volgende keer! :)

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    smaak is ook wel goed hoor!!
    alleen zooo machtig! en ik hou best van zoetigheid! ;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan weet je iig dat je ze niet allemaal in 1 keer opeet.:D

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    senn. t was zeker gezellig. ik zal die foto van karsten snel via mail sturen van t pannekoeken bakken:D en ik vond t zo sneu dat karsten zo moest huilen. maar om m nou 2 weken hier te houden....;)
    we zien elkaar over 2 weken weer en heb er nu al zin in haha.
    ling. mooie creaties oor en justin heeft zijn best erop gedaan zeg. toppie

ikben trouwens net een half uurtje wakker. heb toch eindelijk weer eens een nacht gehad waar ik blij mee ben, alleen ben ik nu veel moeier haha.
    verder nog ff denken at we vandaag gaan doen. iig vanavond verder aan mijn dance twirl pak zodat ik kan beginnen met loveren.;) gaat nog spannend worden maar t komt vast goed.

iig fijne dag nog en ik kom morgen weer ff spieken

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Twee weken is ook wel lang hè.:D
    Mag de foto op het forum gezet worden?:D

Succes met loveren, vanavond je krijgt het vast op tijd af.;)

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    ik kan m ook op t forum zetten hoor. geen probleem. moet m ook nog op de comp zetten maar zodra dat gebeurd post ik m ook meteen hier:D en t loveren.....dat duurt nog ff hoor. net wel t rokje erop gemaakt en de bh zit er ook al op. dus ben nu druk bezig met loveren.... maar t zijn een paar flinke meters zie ik af moet leggen met de naald en draad;) dus elke avond en middag als de kids op bed liggen ga ik als een dolle aan de gang haha;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Het wordt vast heel mooi.:)

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ga gelijk de pc afsluiten.

Ik voel me alles behalve lekker en ik denk dat ik nu ook een voorhoofdsholteontsteking te pakken heb.
    Morgen toch maar even de ha bellen voor een kuur dan helpt dat mijn longen ook misschien gelijk.;)

Fijne avond nog en tot morgen!:)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Bloem, Bloem-man en Wessel:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jesper! Heel veel geluk!

Ramona & co

13. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    Hey wat fantastisch nieuws!!!

ook van harte van ons!!!

14. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    oh trouwens...als die botercreme nog even in de koelkast heeft gestaan is het toch wel errug lekker!! :D hihi (beter dan als het nog zacht is) en dennis vond het ook errug lekker..dus das geen goed teken ;)

15. Goedenavond (bijna nacht :D )

Hier relaxed dagje gehad wel...
    Ben nu beetje moe, dus zal weinig nuttigs te melden hebben ;)
    Vanavond bij vrienden op visite geweest :D
    Gister dus die bananen cc's met chocolade slagroom gemaakt, maar de slagroom is me iets te machtig met pure chocola, dus de volgende keer ander smaakje ;)

@Ramoontje of Christiea, of Linnielin, had 1 van jullie ook botercreme vanille gemaakt? Of slagroom vanille? Hoe smaakte dat?

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ik heb het getrokken ja ;), alleen nu ben ik brak :(. hoop dat strakjes mijn moeder de kids even komt halen zodat ik nog even bij kan tanken

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ahh die is idd erg leuk!

maarruh jij op een foto op het forum?:)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

ook van mij!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    het was weer een druk weekend, vrijdag en zaterdag zittingen. Ben alleen zaterdag geweest maar was erg gezellig en het was om kwart voor 3 thuis, om half 4 begon finn te huilen, gelukkig ging saskia eruit om 4 uur kwam leon thuis en om half 5 gingen ze beiden naar bed. om 5 uur ben ik er met finn weer uitgeweest omdat hij het slijm niet kwijt kon en maar bleef hoesten, na 5 minuten hoesten is hij bij mij op de arm in slaap gevallen en kon ik hem terug leggen in bed. Toen sliep ik rond half 6 en om 8 uur was ik alweer onder. Toen om 10 uur terug naar bed gegaan maar heb weinig geslapen. Toen naar een receptie van half 5 tot half 9, daarna nog wat gedronken in het cafe hier in het dorp en toen nog met mensen wat friet gaan eten. Was erg gezellig, was om kwart over 10 zoiets thuis en om kwart over 11 lag ik in bed, en had finn de fles weer gehad. Ben er 2 keer uitgemoeten voor mika omdat hij niet meer onder het dekbed lag en het dus koud had, dus die moest ik tot 2 keer toe, toedekken. Toen om half 5 kwam finn voor een fles, lag en weer om kwart over 5 in en om 6 uur ging leon zijn wekker,en om kwart voor 7 kwam mika alweer.. dus hoop dat mijn moeder over een uurtje komt zodat ik weer terug naar bed kan want ben super moe!

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ramoon, ling en kk wat een lekkere cc's zeg! ga denk ik straks toch maar eens spieken wat je daar allemaal voor nodig hebt ;).

Share This Page