Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wandelse!:)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ben er weer vandoor, ga even mijn haren wassen, onder nog wat opruimen en dan de kids halen.. weet ook nog niet wat we vanavond zullen eten, misschien dat ik bij mijn moeder nog even de auto pak en dan naar de winkel rij om ook pizza's te halen...

3. hier ook pizza's denk ik, lekker makkelijk.
    pff wat een dag weer.. in de 'ik verveel me' modus! :(

goed nieuws wat de workshop las ik, ga het op de kalender zetten :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb vanmorgen mijn famous wraps gemaakt.
    Niels vindt dat altijd zo heerlijk, alleen eten we het bij speciale gelegenheden.
    Omdat hij een late dienst heeft heb ik het hem meegeven voor op zijn werk dan kan hij met deze dag toch mijn liefde proeven.
    Want ze zeggen toch, de liefde van de man gaat door de maag.:p

Alleen laat ik er nu geen trek in hebben.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat ik juist NU ziek moet zijn.
    Heb ik het een keer druk en moeten er zaken voor volgende week geregeld zijn ben ik er niet.

6. Zo, was ik weer ff..

Hier zijn beide meiden volgens mij ook in de valentijnssfeer vandaag. Ze zijn erg lief aan het spelen en weinig aan het klieren ;)

Ik heb vandaag weer cupcakes gemaakt voor valentijnsdag voor C.hris. Heb er chocoladeslagroom bij gemaakt en doe er chocolaatjes als decoratie op.
    En heb een keer zijn lievelingseten gemaakt: chili con carne.. Hou er zelf echt niet van, dus de dames en ik gaan maar wat anders eten ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Net zoals ik Niels zijn lievelingseten heb gemaakt.:D

Wat heb je in de muffins gedaan?:)

8. In de muffins heb ik extra vanille gedaan ;)

Pfff... zeg ik net nog, dat ze zo lief zijn vandaag, is M.aus sinds die tijd steeds aan het huilen, want ze wil het glas waar ik mijn thee in had graag hebben om mee te spelen, maar die krijgt ze niet.. Grrrr... Nu is niks meer goed :(

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goh zeker het einde van de dag.:)

10. Yep Senn, het einde van de dag idd.
    Nu zijn ze weer ff stil..
    Moet zeggen, M.aus is volgens mij alweer ontzettend moe. Gaat steeds met haar knuf op de grond en de duim in de mond liggen. Zit nu ook te eten met knuf stijf tegen zich aangeklemd. Volgens mij ook niet helemaal lekker, maar vanochtend had ze 37.6, toen voelde ze gewoon heel erg warm aan, vandaar dat ik getempt had. Ze heeft ook erg rode wangetjes.. Denk dat ik straks maar weer ff de temp. meet...

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor;)

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van jullie, KK en Senn, om het lievelingseten van jullie mannetjes klaar te maken. Hier is manlief er dus niet vanavond, dus hier helemaal geen valentijn:(

Nou, hier is het vanmiddag ook niet zo gezellig als vanmorgen hoor! Denk dat ik Arinde iets te vroeg uit bed gehaald heb, want sinds we terugzijn van het winkelen is er niks meer goed. Ze wil alles wat niet mag en is gigantisch aan het uitproberen.
    Dat wordt dus op tijd eten en haar lekker vroeg in bed stoppen!!!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Arm moppie.

Sven voelt zich eigenlijk wel aardig ondanks dat hij net 39,5C had en ik voel me hondsberoerd en heb niet eens verhoging.;)

Ik heb ook maar een kopje soep gegeten want meer kreeg ik niet weg.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier is manlief ook niet thuis maar kreeg net een mail dat hij op het werk zat te smullen.:D

Hier gaan ze lekker over 10 minuten naar bed en dan duik ik er ook in en ga ik boven wat t.v. kijken als mijn ogen het toelaten want kan erg slecht fel licht verdragen op het moment.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga bij deze ook afsluiten.

Ik wens jullie nog een fijne maar vooral rustig avond en ik klim morgen wel weer op de lijn.;)

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat Niels ervan gesmuld heeft;)

Heerlijk dat je er ook lekker op tijd in kan. Hopelijk maak je ook een goede nacht en ben je morgen weer wat waard!!!

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, hier ligt Arinde inmiddels op bed gelukkig. Wat een verschil tussen vanmorgen en vanmiddag zeg! En wat ben je zo´n fijne morgen dan weer snel vergeten als er zo´n middag achteraan komt:x
    En nu ligt Joucke al een uur te huilen en ik krijg hem echt niet stil. Weet niet wat ik mee maak, dit hebben we met hem nog nooit gehad:( Het lijkt wel of hij honger heeft, maar ja, hij mag pas over een half uur.
    Vandaag komt hij toch al steeds na 3,5 uur....dus ben benieuwd of we hier weer te maken hebben met een hongerige baby. Want volgens mij krijgt hij al vrij veel omdat hij ´s nachts nog komt....donderdag maar eens even bespreken met CB!

Mannetje had gedacht om half 8 wel thuis te zijn, maar het wordt nu wel 22 uur;)

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    das weer anders dan ik heb gedaan! had het met zelfrijzend bakmeel gedaan. vond ze wel aan de droge kant dus miss eens die van jullie proberen! :)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    denk van Chris ;)

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik zou roomboter gebruiken ;) vind ik lekkerder hoor!

Deel Deze Pagina