Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi ladies,

Hoe gaat het hier?

Bloem van harte met de geboorte van Jesper :)

Linnielin hoe gaat het met jouw kleine mannetje? En hoe reageert Arinde erop?

Ramoontje hoe gaat het met Joost op school? Wat zal dat wennen zijn voor jou, die rust in huis :D

Voor de rest kan ik me niet zo heel veel meer herinneren aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik hier geweest ben :)

Hier gaat alles prima, lekker druk met werk maar wel op een positieve manier. Met de kleine gaat ook alles prima. Heeft nu een fase waarin ''Nee dat wil ik niet '' en ''nee daar heb ik geen zin in'' erg populair is maar goed, daar komen we ook wel weer doorheen:) Groeit nog steeds erg hard. Is nu ruim een meter en 18 kilo geloof ik dus dat gaat lekker. Verder niet heel veel meegemaakt..Ja, ik meot alleen de 22e weer afrijden. Dus hopen dat het nu wel lukt zucht.

Morgen lekker een dagje vrij dus wie weet ben ik er morgne nog even!

FIjne avond meiden

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff mika had vanmorgen weer flink moeten hoesten dat er slijm mee kwam :(. echt zo zielig. hopen dat het hierna gedaan is want ik ben bekaf! vannacht weer 3 keer eruit voor mika en finn begon om 3 uur te huilen.. dus heb maar weer een paar uurtjes geslapen vannacht.
    Kwam er gister ook achter dat ik mika in moest schrijven op school, dus dat gister ook maar gedaan ;). En dat ik vandaag met finn naar de osteopaat moet en naar de kinderarts. Dus dat gaan we vandaag ook maar doen.
    Verder heb ik mijn nek hardstikke vast zitten, leon had me gister wel al gemasseerd maar nu doet het ontzettend pijn :(.
    misschien straks nog een warm bad mee pakken als het allemaal meezit.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he, die eigenwijze peutermeiden...kan er over mee praten:D
    Spannend de 22e. Is dat de 2e keer? Hopen dat je het haalt!!!

Hier gaat het goed! Joucke doet het goed en is erg makkelijk. Arinde is er helemaal wijs mee en wil de hele dag kusjes geven en knuffelen met 'Joke', dus dat gaat hartstikke goed!!!

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is van de week ook de inschrijving voor Arinde de deur uit gegaan;)

Druk dagje dus terwijl je helemaal niet fit bent! Sterkte ermee!!!

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ga nu Arinde uit bed halen en ontbijten. Dan lukt het vast nog wel om allemaal aangekleed te zijn en gegeten/gedronken te hebben voor de vrouw van de gehoortest komt. Ben zo benieuwd!!!

6. Zo, goedemorgen!

@Linnielin, gaat vast helemaal goed komen ;)
    @Kwebbels, gezellig weer wat van je te lezen :) Hier ook een peuterpubertje hoor ;) En de 22e weer afrijden.. Spannend!
    @Daantje, balen van je rotnacht!

Hier wel een goede nacht gehad.. Alleen had E.smee gisteravond heel erge pijn bij haar liesjes.. Dus dat was wel sneu. Maar na een zetpilletje heeft ze vannacht wel geslapen ;)
    M.aus is weer zo jengelig.. Zal toch wel niet helemaal lekker in d'r vel zitten dus...

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika heeft net overgegeven :(.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Helaas een slechte nacht voor mij.
    Niels is vanmorgen voor mij bij de ha geweest en ik krijg iets om te slapen en een andere neusspray want ik gebruik veel te veel.
    De benauwdheid is veel erger geworden en heb het idee dat ik weer koorts heb gekregen. Ik kan geen hele zinnen spreken want dan word ik duizelig en eng en ik raak heel snel buiten adem.
    Ik hoop dat de ab snel zijn werk gaat doen.:x

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En was hij nog een beetje op tijd thuis?

Rond de 5e week is er altijd een groeisprong waardoor ze ook wat hongeriger kunnen zijn.;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik vond toen ik naar bed ging gisteravond een kaartje in mijn bed.:D
    Ik had er stiekem ook 1 in zijn werktas gedaan maar die moest hij zonodig open maken voor hij naar zijn werk ging.:x
    Gelukkig heeft hij de kaart pas op zijn werk gelezen.
    Het was een rebuskaart dus hij moest die ene grijze hersencel nog laten werken ook.:D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die is erg leuk, wat doe je er dan onderaan, een panty of legging of zo?;)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O spannend de 22e.:D
    Ik ga weer heel hard voor je duimen.

Ik heb je gisteren een PB gestuurd.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik las dat hij ook gespuugd heeft.:(

Heel veel beterschap voor hem.:(

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hopen dat ze niet ziek gaat worden.:(

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ze vond het erg leuk, maar vond het jammer dat ze er niet van kon eten.....(heeft sinds donderdag een prothese bovenin in d'r mond, en ze had heel veel pijn.....is overigens verholpen ;)) Maar ja, ik had Rick beloofd taartjes te bakken voor oma's verjaardag, en kon natuurlijk niet zeggen dat dat niet doorging...;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    begin april is er weer een uitverkoopavond voor alle vaste klanten....alles voor de helft :D (maar dan moet je maar net geluk hebben natuurlijk, dat de juiste maten er nog bij zitten)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik had gister ook zo'n bult strijk.............maar Joost moet zo ongeveer iedere dag nu een schone broek aan naar school, die valt nog wel eens op het schoolplein ;), dus ik moet nu een beetje bij blijven anders hangen er geen broeken meer in de kast :);)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D..

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost heeft het reuze naar zijn zin op school....gaat het liefst hele dagen :D. En ik.....ach ik vind mijn draai wel weer hoor;), maar stilletjes is het idd wel...

Spannend, de 22e rij-examen, zal voor je duimen!!!!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daan: Beterschap voor Mika!

Senn: Beterschap voor jouw meid!!! Rustig aan doen maar....

Deel Deze Pagina