@algemeen: ik wil vanmiddag ff cc's maken, die ik morgen mee kan nemen als bedankje voor de h.a. waar ik morgen een dagje mee kan lopen nu wil ik aardbei cc's maken (dus met jam erdoor, of aardbeiensaus) en nu was mijn vraag: hoe maak je botercreme rose? gewoon iets van aardbeiranja erdoor doen?
ranja kan denk ik idd wel KK, maar dan denk ik dat je meer suiker moet gebruiken....omdat het anders misschien te vloeibaar wordt, maar dat moet je effe uitproberen....
Net toch geschrokken............. Had Joost in zijn stoel in de auto gelaten bij school, wat ik anders ook doe, met dit verschil dat hij nu nog een sultana aan 't eten was. Ik sta nog wat te kletsen en zeg nog zo mooi tegen die andere moeder "volgens mij slaapt ie"....kom ik bij de auto....hangt meneer ondersteboven (dus met zijn voeten op zijn stoelzitting en de rest van zijn lijf naar beneden van de achterbank af).... Had zijn sultana op de grond gegooid en wilde het denk ik op rapen...alleen raakte hij dus verstrengeld met zijn voet in de gordel (zat 2x om zijn beentje gedraaid) en daar hing meneer te brullen. Helemaal nat van het zweet, gezichtje beetje gezwollen van het ondersteboven hangen natuurlijk en wat puntbloedinkjes bij zijn oog........schrok me te pletter zeg Maar niet meer in de auto laten zitten dus.........
rose kleurstof heb ik helaas niet... dus ga maar even wat anders verzinnen.. misschien wel gewoon aardbeien
moet hij steeds zo erg hoesten tot overgeven toe dan daantje? en wat zegt de ha ervan? heb je ook pufjes?
ik weet niet of dit nu van het hoesten is ofdat hij gewoon een griepje onder de leden heeft. kan misschien wel de ha bellen en het voorleggen..
ja zeg dat wel....heb 'm net maar effe lekker gedouched want van schrik had ie ook nog een enorme poepbroek.........
hij is er verder niet beroerd aan, behalve als ie moet spugen en net erna. Maar het komt volgens mij wel door het hoesten, want eerst hoest hij en dan komt het kokhalzen en dan komt alles eruit.
Gewoon even goed in de gaten houden en als het zo blijft morgen de huisarts effe bellen.... Tenzij het natuurlijk erger wordt of hij maakt koorts of zo...
Meid toch, je bent echt niet lekker he! Hopelijk kun je goed slapen op de medicijnen en kun je weer helemaal bijtanken!!!