Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Door dat bericht kwam ik er dus achter dat het een en dezelfde zijn.:D
    Maar moet je die man dan serieus nemen?
    Ik zie het al voor me.;)
    Ik schrijf een brief en hij achter zijn bureau Plopperdeplopperdeplop.:$

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Happy 40 weken!:)
    Ga je net als Daantje doen?:D
    Of was die rugpijn misschien het begin van rugweeën?:p

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wordt het een coupe kort?:D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee dus.:p

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Neem het er maar lekker van.;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je verveelt je niet iig.;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga ook eens aan het werk.

Kom straks nog wel even spieken.;)

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nee dat zeker niet zeg.
    Nog een update van mn vriendin trouwens. Hij had gisterenavond toen ze vroeg of hij wist wie ze was geknikt en de chirurg was geweest en die was heel tevreden. goed nieuws dus!

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    whahaha, plop begint n ;.:<<<<u net en ik schiet 900/////p...,,mjjhh+ík<l<<<

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi en toen was ik even boven om mn wekker uit te zetten die ik vergeten was en besloot Ivy een aangepaste versie van mn bericht te plaatsen.
    Ik schoot dus gelijk in de lach toen plop begon en Ivy keek me echt zo niet begrijpend aan van waarom lach je nou zo gek mama:D

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    oh meiden

moet even mijn verhaal kwijt.

ik zit er op t moment echt doorheen en Jeroen kan ( wilt?? ) gewoon geen vrij nemen om mij even 1 dag bij te staan.
    heb vannacht denk ik 2 uur geslapen en alleen maar met Max bezig geweest.
    Max die heeft geen koorts meer gehad gister maar hij drinkt werkelijk vreselijk slecht en t is echt een strijd om er ook maar 80 cc in te krijgen:$ Net dokter gebeld maar die vindt t nog niet alarmerend terwijl hij dus al 2 dagen niet eens meer de helft gedronken heeft. ik weet t echt niet. heb gister ook een inzinking op t trainen gehad en zit er echt doorheen en niemand die mij ook maar even helpen wil.:( ik weet t niet meer hoor. zit nu ook weer met tranen in mijn ogen dit te typen.
    morgen heb ik iig een afspraak bij de dokter staan voor hem en als hij vandaag nog steeds slecht drinkt icm droge luiers en lusteloosheid moet ik meteen bij de dokter aan de bel trekken.
    ik vindt t maar eng worden zo.:(

ik duik nu ff mijn bedje weer in want max is naast mij in slaap gevallen en nikita ligt ook nog ff plat. dus pak ik deze kans ook ff met beide handen aan;)

kom vanmiddag weer ff spieken hier

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee dat niet, maar is de eerste keer in een echte kapsalon ;). normaal doet een vriendin van mij dat bij ons thuis en dan zet ik hem voor de tv met dribbel erop ofzo ;). maar die vriendin is met zwangerschapsverlof..

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hahahaha:D. welkom gaat u zitten, glaasje plop melk en een plopkoek? net zelf vers voor u gebakken in mijn kabouterhuisje:D

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    waarschijnlijk wel ;)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    werk ze!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh wat fijn zeg! nu hopen op een spoedig herstel!

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    tjonge zeg! ik zou toch bijna van jeroen gaan eisen dat hij een dag vrij neemt. Dit kan toch ook niet zo.. Wat jammer dat niemand jou wil helpen. Helaas is het voor mij te ver om je te komen helpen, zou het heel graag gedaan hebben!
    En anders gewoon een afspraak eisen! Jij kent je kindje het beste niet de dokter, en anders gewoon overdrijven dat ie nog minder drinkt als wat hij zou moeten drinken van de ha. Hoop dat je nog even wat hebt kunnen rusten

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen! Hier een heerlijke nacht gehad. Indi gaat om 19 uur naar bed en slaapt dan tot een uur of half negen. Vandaag is ze een dagje naar het kdv, heb ik lekker een relaxdagje. Er kan elk moment iemand voor de badkamer komen omdat t water niet meer goed door loopt. Ik ben dus verplicht om nog in mijn huispak te zittenm omdat ik nog niet kan douchen. Oh ja sinds kort slaapt onze meid in een groot prinsessenbed, zelf gemaakt. Mevrouwtje voelt zich helemaal een prinsesje hihii

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druk dagje dus!!! Wel lekker dat Ivy dan even naar de gastouder kan, heb jij ook iets meer rust!
    Ga je een groepstherapie volgen bij de GGZ?

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    En jij bent gelukkig wel iemand die wat dat betreft voor zichzelf op durft te komen!!!

Deel Deze Pagina