nog met mika naar de hap geweest. En het was toch ernstig genoeg 'gelukkig' om te komen. Mika moest niet verder uitgedroogd zijn anders waren we doorgestuurd geworden naar het ziekenhuis voor een infuus . Hebben nu domperidon zetpillen gekregen, die moeten het braken tegen gaan. Heb mika net al 1 zetpil gezet en lekker naar bed gedaan en hoop dat ie lekker gaat slapen. Morgen evengoed naar de ha want mika zijn oren waren niet schoon, en de dokter op de hap had het over buisjes laten zetten. Dus dat morgen even met de ha bespreken over hoe en wat, aangezien we nu al zo lang met mika aant sukkelen zijn. Van de ene kant hoop ik dat de dokter zegt dat mika daarvoor in aanmerking komt, maar van de andere kant zie ik daar best wel tegenop.. maar goed zolang mika maar beter wordt!
hallo, het was een erg kort nachtje! om 1 uur gingen we naar bed, om 2 uur moest mika flink hoesten maar gelukkig niet overgeven, om 3 uur ook weer. om half 4 kroop ie bij ons in bed en een uurtje later kwam er weer een golf uit! echt zo zielig. en nu zitten we weer onder. weet niet wat wijsheid is wbt werk. Zal ik wel of niet gaan werken. Moet om 10 uur naar de ha, maar probeer of ik of eerder kan, of dat hij hier heen kan komen, want vertrouw het niet met mika..
Oei als zijn maag zo van streek is vrees ik het ergste. Maar voor Mika hoop ik dat het binnen is gebleven.
Arm ventje. Ik ben er tussen 21.30 en 24.00 uur 3x uit geweest voor Sven omdat hij zo'n keelpijn had. Niels en ik hadden allebei wat slaapmedicatie genomen. Nou ik heb spijt als haren op mijn hoofd gehad dat ik dat had aangeboden. Hij heeft nog nooit ZO erg liggen snurken en draaien/woelen. Van ellende ben ik om 3 uur maar naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen. Niet dat ik daar veel geslapen heb.:x Ben nu dus helemaal verrot en voel me nog beroerder dan gisteren.
Het is rustig hier..... Net eventjes de juf van Joost gesproken, en die heeft hoe langer hoe meer het idee dat het "niet horen" toch een kwestie is van (over)concentratie en zijn eigen zin willen doordrijven. Verder vertelt ze hem wel heel systematisch wat ie moet doen (we gaan nu puzzelen, we gaan nu kleien, etc) en helpt 'm op weg en dan gaat het heel goed. Doet ze dat niet, dan zijn er al gauw "conflicten".....maar dat komt ook doordat hij niet goed kan duidelijk maken nog wat ie bedoelt. En ze was heel verbaasd over het feit dat hij -als ie dus eenmaal op weg geholpen is- heel langdurig met iets bezig kan zijn. Zo heeft ie vanochtend heel lang gepuzzeld, en hij kan zelf al puzzels maken van 6 stukjes (nou vind ik dat niet zo heel veel, maar thuis wringt ie gewoon verkeerde stukjes in elkaar, dus 6 stukjes goed leggen is dan best een prestatie ).
@daantje: goed dat je toch naar de HAP bent geweest. Hopelijk slaat de medicatie snel aan. Ben je nog gaan werken vandaag? En wat zei de HA van Mika zijn oren? @silla: jullie ook beterschap voor jou en Lois. Fijn dat het beter gaat tussen jou en Hugh! @ramoontje: wel een opluchting zeker dat de juf denkt dat het meer aan zijn concentratie dan aan zijn oren ligt! Hier kan tenminste aan gewerkt worden! En wat puzzelen betreft: hier kon Arinde het tot voor 2 weken geleden ook niet hoor! Toen hebben we even geoefend en nu gaat het heel goed en maakt ze ze zelfs van 16 stukjes. Maar het had hier ook echt even tijd nodig! @senn: balen van je nacht, ondanks de medicijnen. Zo knap je nog niet op. Dus vanacht mag Niels op de bank @kk: je had toch 2 sollicitaties deze week of ben ik nu in de war? En leuk dat je een dagje mee gaat lopen bij een ha-praktijk. Hier wel een lekker morgentje gehad. Arinde was goed in haar doen en we zijn weer lekker even naar de winkels gewandeld. Daarna nog eendjes gevoerd en toen nog hebben we thuis lekker geknutseld. Had lijm en wat plakkertjes voor Arinde gekocht en daar heeft ze lekker mee zitten plakken...ze vond het helemaal geweldig Joucke is ook weer heerlijk rustig vandaag. Ik geef hem nu maar om de 3,5 uur omdat hij 4 uur echt niet trekt. En het komt nu eigenlijk wel goed uit, want de laatste dagen kreeg hij steeds rond 20 uur al de laatste fles voor de nacht, maar ja...dan kun je er 's nachts 2x uit. Dus als het goed is krijgt hij nu vanavond rond half 11, dus dan wordt het hopelijk een langere nacht
Ramoon, fijn dat je dat gesprekje even gehad hebt. En dat het eigenlijk gewoon goed gaat. Lin, fijn dat je bij jou ook zo lkkr gaat. Hoop dat het je lukt met de flessen, hier is het nl weer een drama...
Ben vandaag niet gaan werken ivm Lo... Arm zieltje.... Ze ligt nu al bijna 1,5 uur te slapen en ze had vanmorgen ook al niet zo top geslapen dus hoop dat ze nu ff lkkr door tukt!