Hier een gezellige, maar wel vermoeiende middag gehad! Arinde riep om 2 uur al dat ze ´klaar was in bed´ Gister en eergister sliep ze ook niet zo lang en maandag helemaal niet, dus ben bang dat mn lange vrije middagen erop zitten Dus ja toen zijn we maar lekker naar buiten gegaan. Eerst heb ik een poosje in de tuin gewerkt en zij lekker gespeeld. Daarna heb ik Joucke de fles gegeven en zijn we naar de speeltuin gegaan. Daarna nog naar een ander speeltuintje gelopen, nog een ommetje gemaakt en toen nog even terug naar het eerste speeltuintje. En toen was het echt tijd om naar huis te gaan. We zijn al met al gewoon bijna 2,5 uur buiten geweest vanmiddag heerlijk!!! Heb alleen wat teveel gestaan/gelopen denk ik...want ik heb nu megalast van mn onderkantje...zal nog wel van de hechtingen zijn:x Ik was eigenlijk van plan om vanavond weer te gaan zingen, maar ja, daar ben ik nu toch wel te moe voor. Baal er wel van, maar denk dat het beter is om toch maar thuis te blijven
Nog geen 5 minuten na het drinken van de poeder opgelost in water heeft ze alles eruit gegooid. Worden zo weer terug gebeld door de ha van de HAP hoe nu verder. Ik ga nog even bij Maarit kijken op zolder.......
Goed dat je even naar je lijf luistert. Heerlijk zeg zo'n middag buiten. Als ik me morgen voel zoals nu dan ga ik ook even een klein blokje om.
Ik ga nog even lekker voor de buis in afwachting wat de ha zo zegt. Ik wens jullie nog een fijne avond en rustige nacht en dan spreek ik jullie vast morgen wel weer een keer.
Ze is helemaal gesloopt. Toen ik net bij haar ging kijken sliep ze al bijna. Misschien zegt de ha dat een nacht slaap ook wonderen doet.
Het zag er lekker uit idd. Heb af en toe even mijn neus naar buiten gestoken en wat frisse lucht ingeademd.
Ze mocht voor het eerst plakken met lijm en een lijmkwastje...en ze was er zo serieus mee bezig. Ik had alleen niet zoveel plaatjes die ze op kon plakken. Dus heb daarna nog een hoop uitgeknipt uit tijdschriften, zodat ze nog wat te plakken had