Ik ben weer helemaal blehhhhhh.:x Mijn vhh doet weer enorm zeer met daarbij de bijbehorende hoofdpijn. Ook heb ik gisteravond enorm zitten hoesten dus om 10.50 uur maar weer naar de ha toe. Zal wel aan de prednison moeten nu.
Als Niels zo terug is ga ik douchen want ik voel me zo blehhh dat ik geen zin heb om van mijn stokkie te gaan in de douche.
Had vandaag (onder voorbehoud) een "wandeldate" staan met een vriendin. Maar heb het maar afgezegd. Lo drink zo beroerd (gem. 120cc per fles), komt natuurlijk door haar verkoudheid maar ja ik was vannacht weer aan de beurt. Hoop dat ze haar volgende fles beter drinkt.... Kep ook het vermoeden dat er tandjes aankomen, haar tandvlees voelt wel bobbelig aan en ze maakt de hele tijd smak/sabbel bewegingen met haar mond en heeft haar hand ook continue in haar mond. Ik heb een nwe GSM besteld! Ik heb er nu nog 1 uit het jaar 1840 en heeft zijn beste tijd gehad. Die andere was in de sneeuw gevallen dus daar kon ik ook nix meer mee. Als Lo weer wakker is en gegeten heeft ga ik ff boodschappen doen, tis hier nog erg mistig. Tygo praat steeds meer! Zo lachen...ook tellen vind ie leuk. Daarnaast vertelde ze op KDV dat ie ook veel zingt maar niemand enig idee heeft wat ie zingt. Het grappige is, is dat Hugo's oma nog geluidsopnames heeft van hem toen hij ook 2 a 3 jaar was en ook veel zong! ! ! Oh! Ik hoop dat Hugh vanmiddag eerder thuis kan komen want ik kan evt. vandaag nog naar een gewichtsconsulente! Ik ben weer aangekomen en ik ben er zoooo klaar mee! Mijn cheffie is door die gewichtconsulente al 10 kg afgevallen! Dusssss ik ga er ook voor!
De Bristol had ik al afgebeld.. Had ik dat hier niet neergezet? Zag het gewoon niet zitten... En de baan bij de Jeugdzorg is 20 uur.. Maar dat kan ik eventueel natuurlijk wel tot na de zomervakantie doen, en daarna de BBL opleiding (werkend leren) gaan volgen tot doktersassistente.. Dan bouw ik tot na de zomervakantie een buzzer op voor de opleiding En ik heb eventueel al een stageplek! Super!
Goed voor jou meis, ik hoop dat je ook snel de kilo's kwijt mag raken! Vind je Tygo niet in ene een stuk groter nu hij wat meer praat? Ik heb dat bij Karsten wel iig.
Kan zijn dat ik daar overheen gelezen heb hoor, heb natuurlijk nog steeds niet lekker en niet alles blijft hangen op het moment. Volgens mij hè, heb je al precies in je hoofd wat je wilt gaan doen.
Ja idd het is inene zo'n groot ventje... Hij vertelt nu ook veel, ik zie het ook in zijn "spel" als ik aan het spelen is. Hij is nu "as we speak" het liedje van "Woezel en Pip" aan het zingen Het gaat dan wel alleen op z'n Tygo's; Poezzel en pip Poezzel en pip afjaoguglwe me ekaaaaaaaaaaaaaar
Goedemorgen meiden, Heb niet bijgelezen, wilde ik doen maar toen kwam er een collega binnen en die begon te kletsen en daarna mijn baas, dus dat schoot ook niet op. Verder alles goed hier? Las op hyves dat je een leuke dag had op de praktijk KK? Leuk zeg Ga je de opleiding doen? Hoe is het met jou Senn? Je gaat straks weer naar de HA las ik net? Hier verder alles wel goed. Gister wel een leuke dag gehad met de jongens en Mees heeft zowaar 2,5 uur geslapen gistermiddag en was dus helemaal vrolijk de rest van de dag. Hij heeft zelfs al zijn brocoli opgegeten en wilde nog meer Laatste dagje en dan weekend. Volgende week donderdag en maandagmiddag lekker vrij. Steijn heeft vakantie
Ja ik moet over een uur weer bij de ha zijn. Het douchen heeft me heel veel energie gekost en ik zag al witjes maar nu ben ik echt een wandelend lijk.:x Hoe heb je die broccoli erin gekregen? Is hier nog nooit gelukt. Karsten eet geen enkele groente behalve worteltjes. Hier is het ook na morgen vakantie. Sven gaat sowieso niet meer naar school dus hij heeft nu al vakantie al had hij zich liever goed gevoeld en op school gezeten. Maarit heeft gelukkig goed gepoept vanmorgen dus ik denk dat het leed geleden is en dan kan ze morgen weer lekker naar school toe.
O lachen, Karsten probeert het regent het regent, de pannetjes worden nat te zingen. Alleen komt hij niet verder dan e jege e jege. Maar dan wel op de manier zoals je het hoort te zingen.
Hij nam een stronkje en plukte het uitelkaar en at het op.. ik was helemaal verbaasd. Is kijken hoe het vanavond gaat maar denk dat het spaghetti wordt dus dat gaat meestal wel goed. Succes zo bij de ha
Mees zingt liedjes van Marco Borsato mee in de auto Vooral duizend scherven is favoriet. 'Liever de waaheid dan een leuge die mooooi is' (En dat zingt hij dan in het karretje in de supermarkt )
Dat is dan een grote stap voorwaarts. En bij de ha gaat het wel goedkomen, zal wel met prednison naar huis gestuurd worden want dat had ze maandag al gezegd.
O geweldig. Niels heeft de nieuwe CD van Borsato nog wel eens aan staan in de auto als hij met Sven ergens heen gaat, en Sven kent ook het merendeel van de liedjes.
Is dat het hele vrolijke nummer? Sven en Niels vinden die ook geweldig en Karsten begint dan helemaal te dansen in zijn autostoel. O en hier wordt die gewoon gedraaid hoor al is het juli en dan op standje hard.