Ze hebben wel leuke prijzen op het moment he Mijn jurk gaat trouwens terug. Vind de stof toch niet geweldig, het is een soort suede-jurk en vind dat echt niet lekker zitten. Het voelt zo raar en dat dan helemaal brrr...
oh nee dat lijkt me ook helemaal niks. ben benieuwd hoe die jurken zitten. soms hebben ze echt leuke dingen en soms zit het gewoon helemaal nergens naar. het liefst pas ik ook gewoon in de winkel . Maar vond deze erg leuk en voor straks met de receptie van leon kan ik ook wat leuks dragen. Wilde eigenlijk die zwarte jurk met dat paars bolero'tje aan als het allemaal past, maar paillet op paillet mag dat?
ja hoor, hij is alweer wakker, net een ander half uurtje geslapen. Wordt een lange middag denk ik.. Finn heb ik maar naar boven gebracht . Kan ie daar lekker rustig liggen.
@daantje, die jurk van c&a is gaaf! ik denk dat ik vanmiddag maar eens ga kijken naar die blauwe versie hier bij de c&a
mooi als t werkt zo toch. scheelt een hoop gedoe. hopelijk is ze snel van haar buikpijn en obstipatie af
ook beterschap voor Lo. zo sneu he als ze ziek zijn. en tandjes? dat is vroeg zeg. ik vind Max al zo vroeg met tandjes en die is net 7 maanden ze kunnen er flink last van hebben
Misschien even lekker met hem in de tuin spelen? O nee, daar is hij natuurlijk te ziek voor Dan maar lekker op de bank een boekje lezen met iets lekker erbij
suus ook hier van harte gefeliciteerd met je verjaardag! . we zullen zien wat de dag brengt, misschien neemt mijn moeder hem straks even mee naar haar ofzo.. Ik verlang naar een warm bad!
Hmmm...hier eentje die niet meer in slaap kan komen nadat ik hem uit de maxi-cosi gehaald heb Ga hem maar even uit bed halen en maar even knuffelen...misschien helpt dat
ik heb mijn verjaardag afgelopen zaterdag al gevierd dus toen alles al gehad, vandaag alleen maar smsjes en telefoontjes
Ja die film heb ik gezien. Ook leuk voor volwassen al zullen die er met een ander oog naar kijken dan de kinderen.