nee kom nog te kort haha. maar ik ga t aanvullen met een klusje die komende week gedaan wordt. en dan schaf ik m aan komt helemaal goed
ik zal wel even een fototje plaatsen als hij af is. en ik hoef t ook niet te doen hoor van jeroen als ik niet wil. maar wil hem niet in een vies huis thuis laten komen. hij heeft deze week ook de kids onder zijn hoede omdat ik druk met mijn pak bezig ben en dan kan ik ook niet nog eens t hh aan hem overlaten
aan de ene kant wel. aan de andere kant weet ik t gewoon. is al jaren zo. hij vergeet zelfs zijn eigen verjaardag dus tja
Ik heb net mijn taart afgemaakt....gaat morgen mee naar manlief zijn werk....ben benieuwd of ie lekker smaakt???? En zo niet, dan hebben z'n collega's morgenmiddag vast allemaal voedselvergiftiging
heb 'm maar 1x doorgesneden (bij gebrek aan voldoende vulling ), hij is gevuld met bosvruchtenjam....
mika was vanavond weer flink aant hoesten . Weer tot kokhalzen aan toe . Vind het zo zielig en wil zo graag iets voor hem doen. Hij heeft 2 keer gepuft maar heeft helaas niets uitgemaakt..
Waar puft ie mee Daan? Want 2x is best weinig als ie er zo'n last van heeft.... Misschien kan de dosis in overleg met de huisarts verhoogt worden, of misschien andere puf-medicatie....
maar wat ik ook zo raar vind, (ben even gaan googlen ). Is dat ventolin voornamelijk bij astma en bronchitis voorgeschreven wordt. Maar astma en bronchitis is toch niet aanstekelijk net zoals een griep ofzo.. of ben ik nu helemaal in de war? Finn heeft dus ook 2 keer zo flink gehoest als wat mika nu doet. Dus het is zeker wel overdraag baar.. dus wat het dan zou kunnen zijn? Misschien helpt de ventolin daar wel helemaal niet tegen..