ja dat is ook zo. maar ik denk dat het het ballonjurkje wordt, die zal ik nog wat vaker dragen denk ik dan het zwarte jurkje.
Maar ik ga ze dan niet allemaal in folie pakken, dus dan is het toch alleen maar in de choco en de muisjes dippen???Of zie ik wat over het hoofd?
mijn boltaartje is af ... joepie...na veel zweet en tranen (gelukkig geen bloed ) Bekijk bijlage 131129
ga zo nog maar even een wasje in de machine gooien. En dan zometeen gaan werken. Heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan werken. Morgen vroeg ook nog werken en dan weekend
Ja, het zal vast wel even tijd kosten. Maar 30 CC's bakken en dan ook nog met choco en muisjes, kost in ieder geval meer tijd
nee zijn niet voor de cursus. op dit moment doe ik er idd niet veel mee, mede omdat we het erg druk hebben en omdat de kids om beurten ziek zijn waardoor ik amper tijd heb voor de cursus. Als we straks weer in rustiger vaarwater zitten kan ik me er weer volledig op focussen..
ja gelukkig wel. Mika begint nu wel weer flink te hoesten als wat ie altijd eigenlijk al gedaan heeft .