ben vandaag hele dag en avond alleen, er is een wedstrijd op de hondenclub en vanavond een feest ter ere van het 25-jarig bestaan. Had op voorhand al gezegd dat ik geen zin had om mee te gaan (had ook geen oppas, dus kwam wel goed uit ) en komt het dus eigenlijk helemaal goed uit dat ik niet mee ga..... Morgen hebben we een verjaardagsfeest (vanaf 15.00 uur), maar eerst maar eens zien hoe het met Joost gaat. Dus weinig bijzonders op de rol.....gaan jullie nog wat leuks doen?
Daarom en als ie nog koorts heeft, gaat ie zowiezo niet naar school en als ie nog zo hoest als ie nu doet, ga ik maandag terug naar de huisarts met 'm ....
Niels heeft vandaag laat en morgen gaat hij de nacht in en ik ben nog steeds ziek dus leuke dingen zitten er helaas niet in. Maarit is nu naar scouting en vanmiddag gaat ze met opa en oma naar het verjaardagsfeestje van haar neefje.
da's ook zo, dat schreef je gister al.... Ach een lekker rustig weekendje is ook wel eens fijn. Kun je lekker een beetje aanrommelen en lummelen
met koorts MAG ie niet eens naar school, maar goed dan zou ik 'm ook echt niet naar school doen hoor. Maar zo meteen maar eens zien, want ik heb het idee dat de koorts ineens weg is....hij voelt iig niet meer warm aan..... zo maar eventjes tempen, maar hij is nu een klein rolletje snoepjes aan 't eten, dus laat 'm die eerst maar even opeten.
Toch nog wel verhoging, temp is nu 38....dus dat zal in de loop van de dag nog wel weer oplopen denk ik....maar goed.
Arm ventje, geef hem maar een dikke knuf. Ik zag net bij gratis en aanbiedingen dat iemand haar oma een eethoek met 4 stoelen, 2 boekenkasten en een bureau aanbiedt voor nop in Den Haag. Ik haar gelijk gemaild dat mijn broertje daar heel blij mee zou zijn. Dus ik hoop dat ze de spullen nog heeft.
Ramoontje wat een verhaal Kan me voorstellen dat je daar staat te koken van woede zeg. En maar goed dat je altijd blijft tot ze allemaal binnen zijn En dat loopoor; kan je niets aan doen. Mag 2/3 dagen duren en daarna moet het wel weer voorbij zijn. Dus als je geluk hebt dan is het maandag voor hij naar school gaat over Sen welke scouting zit maarit?
Zo, was ik weer ff.. Vanochtend kwamen C.hris zijn ouders onverwachts op de koffie. Gezellig! Vanmiddag dus naar Groningen, om een taart te bakken voor C.hris zijn verjaardag.. Gaan we eerst naar de Makro en vanavond bakken en bekleden en morgen weer naar huis