Ik ga even de boel opruimen hier en dan zo lekker Al you need is love kijken. Niels is er toch niet. Ramoon fijne avond (ook alleen) en ik hoop dat Joost lekker slaapt vannacht. Tot morgen!
Hij heeft voor het slapengaan nurofen gehad (kun je in NL niet krijgen voor kindjes)...wordt hier wel gebruikt en afgewisseld met paracetamol....dan kun je ze wat vaker iets geven. Maar de weekendarts adviseerde nu Nurofen om de pijn te bestrijden (PCM wordt voornamelijk geadviseerd om koorts te onderdrukken), dus vanaf morgenvroeg (of vannacht) gaan we maar om en om doen denk ik....
Ik vermaak me wel hoor . Fijne avond ook voor jou, slaap lekker voor straks en tot morgen! ps: hoe is het eigenljik met Maarit?
he ramoon, ja klopt, heb een griepje te pakken :x. Heb vanmorgen wel gewerkt, maar toen ik thuis kwam was ik zo beroerd dat ik het bad in ben gegaan en toen meteen door het bed in. Nu lig ik op de bank. Mijn tante heeft de kids naar bed gebracht en finn de fles geven dus daar ben ik ontzettend blij mee. Heb nu paracetamol op en ben aan de oscillococium of hoe je het ook schrijft. nu gaat het ietsjes..
was gister op het werk trouwens nog gevallen.. met mijn tand op een handvat van een kastje, mijn knieen op de grond dus hardstikke blauw en als ik hem te ver buig doet het zeer. mijn duim gekneusd, mijn elleboog blauw en doet erg zeer.. dus al met al kan het hier niet meer stuk! Baal er zo van, al vanaf november vorig jaar zijn we met z'n alle aant kwakkelen, en hebben volgens mij nog niet 1 week gezellig van elkaar kunnen genieten..
Hoe krijg je het voor elkaar....... Ik baal hier ook stevig hoor, dat Joost nu weer ziek is...... Maar ja, hij kan er natuurlijk ook niks aan doen. Wordt tijd dat het weer mooi weer wordt.....
geen idee hoe ik het voor elkaar kreeg. was er al de hele dag niet lekker aan en wat duizelig,en het was druk en waren maar met z'n tweetjes ipv met z'n vieren, dus denk dat het een combi is geweest
Ships te laat! Kep niet terug geLezen, zit nl va mijn gsn online. Maar wilde ff spuien. Maar goed tis dan best ongezellig in je 1tje hihi. Nou dan ga ik maar weer! Weltrusten allemaal
We hebben ons wel lekker kunnen ontspannen ja. De kids zien genieten is al heerlijk he. Mn enkel gaat steeds beter gelukkig. Alleen als ik veel gedaan heb of met mn voet lang naar benden heb gezeten wordt ie nog erg dik en gaat het lopen nogal hinkelig, maar gaat goed vooruit. Schoonmoeder, tja we hebben er wel af en toe aan gedacht. Gisteren toen de kids in bed lagen ook gelijk de laptop aan om mail te checken en tot onze verbazing helemaal niets. Ze heeft m de 8ste gelezen, want heb een leesbevestiging gehad, maar blijkbaar zijn haar zoon en kleinkinderen niet belangrijk genoeg