Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker.

Alleen balen dat zijn longen zo beroerd klinken.:(

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ze is nu lekker zwemmen (oefenen) met Niels want normaal oefen ik met haar maar dat red ik gewoonweg nog niet.
    Heb vanmorgen Niels zijn haren geknipt en ik heb net gedoucht en ik voel me gewoon weer een wrak.:(
    Ik snap niet dat die hoofdpijn blijft en dat die vhh zo blijft zeuren.

Ik ga zo toch maar een 2e ibuprofen innemen want ik dacht dat ik het met 1 ook wel zou redden.:)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja is idd nog steeds daarover:x:(

4. Goedemiddag :D

Hier al een tijdje weer thuis uit Groningen :D

Heb echt heel leuk gehad daar en ook aardig wat geleerd :D

Hier het resultaat:

Bekijk bijlage 131676

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Kwebbels: leuk joh een speelparadijs. Veel plezier. Ivy is nog niet zindelijk. Ze plast heel af en toe op het potje en vanmorgen zelf een klein poepie maar verder nog niet veel. Ze roept wel keurig ikke poepie latuh maar begint dan ook gelijk dus dat schiet nog niet op.
    @Daantje: lekker zo'n goeie nacht. Je bent zelf ook wel aan de kwakkel he. Beterschap meis.
    @Ramoontje: fijn dat het al wat beter gaat, alleen wel minder dat zn longen zo beroerd klinken:(
    @Senn: jeetje joh, nog steeds niet beter? Wat duurt dat lang joh. Wordt nou wel s tijd hoor. Beterschap meis.

Vandaag echt belachelijk lang uitgeslapen. Voelde me vanmoren knap beroerd door de verkoudheid dus gevraagd of ik nog ff mocht blijven liggen om vervolgns om half 1 pas wakker te worden. Schrok er van zeg.
    Nu liggen Zen en Ivy te slapen en Aelinn moppert wat in de box. Die zal zo ook wel in slaap vallen.
    Wat schoonmoeder betreft, het kan best dat ze niet weet wat ze er mee aan moet maar om dan gewoon 12 dagen na het lezen nog steeds niet gereageerd te hebben vind ik ook niet kunnen. Ze mist wel alles van haar kleinkinderen nu. Wij weten inmiddels ook niet goed mee wat we er mee aan moeten maar blijven het toch proberen omdat we het belangrijk vinden. Ik zou nu in ieder geval niet goed meer weten wat ik nog meer kan doen. Zit te twijfelen of ik haar een paar foto's van de kids zal sturen zodat ze ziet wat ze mist.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: wat een gave taart zeg! Heb je een workshop gedaan daar?

7. C.hris zijn zus die geeft workshops, maar ik ben daar gister heen gegaan en toen hebben we hem samen gemaakt ;)
    Dus heb daar vannacht ook geslapen :D

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow das nog s handig zeg zo'n schoonzus.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    KK: hij is onwijs leuk geworden!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wauw mooi zeg!

Wat voor vulling heb je gebruikt?:)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Dan had je het echt even nodig.
    Lief van Zen dat hij je zolang heeft laten liggen.:)

Ik zou er een beetje klaar mee zijn.
    Wat hebben de kinderen aan een oma die zich toch niet in hun interesseert, en wat leren ze daar dan weer van.
    Maar dat is mijn mening hoor.

Komt ook een beetje door mijn zwager en schoonzus.
    We liggen al langer overhoop maar ben er nu weer even klaar mee.
    Heb 1/2 januari uitnodigingen verstuurd voor mijn verjaardag.
    Hun zijn de enige van wie ik nog niks gehoord gehad terwijl de rest netjes mailde of ze wel of niet zouden komen.
    Van hun helemaal geen reactie of iets.
    Hoor ik vandaag van mijn schoonmoeder (gister was mijn neefje jarig en sm wilde toch subtiel vragen of ze kwamen) dat ze niet komen.
    Officieel weet ik van niks nog.
    En de reden mijn schoonzusje moet werken die dag en ze hebben maar 1 auto.
    Ja en, dan probeer je toch de zaterdag te werken een keer (ze werkt maar 2 weekenddagen in de maand) of je dienst te ruilen naar een vroege dienst zodat je daarna kan.
    Doen wij ook zoveel mogelijk, en vanaf nu deden.
    Ze hebben ook al laten weten dat ze niet op Maarits verjaardag komen, zelfde verhaal.
    Er bestaat ook nog zoiets als een trein en tram verbinding.;)
    Ze zijn niet op Niels (november), Svens (september) en Karstens (juni) verjaardag geweest, zelfde verhaal.
    Er wordt totaal geen moeite gedaan van hun kant uit, en je krijgt dan ook gewoon niks he.
    Niet dat het mij om de cadeaus gaat maar als ze dan roepen maar je cadeau komt nog wel, en je krijgt nooit wat, dat vind ik voor de kids het meest sneu.
    Zelf met Niels verjaardag smste hij pas 5 dagen later omdat hij het vergeten was. En dan niet eens een kaartje of een telefoontje, nee een sms, hoe onpersoonlijk.
    Ik ben er gewoon klaar mee.
    Met Maarits verjaardag en Karstens verjaardag krijgen ze ook geen uitnodiging meer. Want ze komen toch niet.
    De laatste keer dat ik ze gezien heb is met Sinterklaas.
    En ook dat gaan we dit jaar zonder hun vieren.;)

Sorry hoor voor alle klaagzang, maar ik baal gewoon als een stekker.;)
    Mijn schoonzusje is eind maart jarig en nichtje viert het de dag voor Maarit maar ik ga die dagen andere afspraken.

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik zou er ook klaar mee zijn hoor........... Hier een beetje idem, met schoonzus (manlief zijn enige zus). We horen nooit wat van ze en nu hadden ze vandaag een feest ter ere van haar verjaardag, die van hun zoon en hun jongste dochter. Daarvoor kregen we dan wel een uitnodiging (per email). Maar ze zijn hier nog nooit geweest en op verjaardagen zijn ze er hier ook nooit, ja toen de jongens geboren werden, toen konden ze wel gelijk 's morgens op de stoep staan..... Wij zijn vandaag dus ook niet gegaan, heb gister afgemeld (per mail) omdat Joost dus niet lekker was. Achteraf hadden we best kunnen gaan, maar ik vond het wel best zo hoor.....

13. vulling is: slagroom met gele room en frambozenjam ;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan ik mij helemaal voorstellen.;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mmmm klinkt lekker.
    Ik weet ook al wat voor vulling ik ga gebruiken voor zondag.:D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga de kids naar bed brengen en dan lekker even voor de buis met Niels voor hij zo moet gaan werken.

Ben zo benieuwd hoe Sven het heeft op kamp want hij was bang dat hij mij zou gaan missen.
    Denk dat het eerder andersom is.:p

Fijne avond nog en tot morgen.:)

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Schoonfam? Praat me er niet van. MIjn schoonmoedr is een lief mens maar deze week een akkefietje met mijn schoonzus gehad. ;) Wij waren daar zaterdag en nav dat bezoek heeft zij dinsdag mijn schoonmoeder opgebeld omdat ze zich zorgen maakte want I.ndi was wel ERG groot en ZWAAR:( En dat ze 3 toostjes op had daar. En ja, alle kinderen zijn tegenwoordig al zo dik. ;)

Toen heb ik haar een mail gestuurd met de mededeling dat ze voortaan dingen die over ons gaan met ONS bespreekt ipv iemand anders :x:x:x kom nou...Uiteraard heeft ze het nooit zo bedoelt en blablabla. Dat geroddel, altijd wel wat over mij of manlief maar over Indi moet ze niet beginnenn hoor :x Ik was hels.

Ik begon haast nog aan mezelf te twijfelen maar hallo, Indi krijgt hier thuis nooit snoep. Heb nooit snoep, koek of chips in huis (wat manlief af en toe vreselijk vindt) en t enige wat zij als tussendoor krijgt is fruit of een tussendoorkoekje in de zin van een sultana. ALS we dan ergens zijn mag zij best een toostje van mij:x:x:x

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

En dan die afspraken met schoonfam; het moet gewoon ALTIJD moeilijk zijn. Is er van te voren geen gezeik dan is er altijd wel achteraf gezeik. Ik wordt er niet goed van.

Gelukkig heb ik dat met mijn fam niet. Met mijn schoonmoeder heb ik trouwens ook nooti problemen om af te spreken maar met schoonzus?

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij heeft vast geen tijd om je te missen ;). Nog een paar daagjes, dan is ie weer terug. ;)

Fijne avond!

Deel Deze Pagina