hier voel ik me nog steeds belabberd, moest straks mijn moeder nog bellen om paracetamol te pakken want ik kwam gewoon nietvn de bank af. lig nu in bed maar kan niet slapen omdat ik me zo beroerd voel, heb het bloedheet en dan weer koud.. weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet.
Daantje beterschap meid, hopelijk knap je snel op. Verder weet ik niet meer wat er allemaal bijgeschreven is. Gister de laatste puppytraining gehad en aangezien de andere cursisten op vakantie zijn (we waren maar met 3 pups ), zijn we met zijn allen gegaan en zijn we het bos ingelopen. Lot moest nog een laatste bot zoeken en na 2 keer poepen tussen door heeft ze hem toch gevonden, wat een neus heeft die hond In april ga ik samen met een van de cursisten de advanced speuren cusus doen. Onze honden zijn dikke maatjes (can you believe it: een newfoundlander en een westy? ) Er komt waarschijnlijk een husky bij in ons groepje maar die kennen ze ook al. Gisteren voor het eerst muffins gebakken, met bosbessen. Dat gaat toch wel iets anders dan een cupcake maar er kwam een mooie toef op, alleen de volgende keer moet ik iets minder zonnebloemolie gebruiken denk ik. NU even een ochtendje werken en vanmiddag vrij. De jongens zijn bij mijn schoonouders dus mama heeft het rijk alleen Ga maar weer is op de wii fit denk ik, is kijken hoeveel ik afgevallen ben.
Goedemorgen! Hier een lekkere nacht gehad C.hris is vandaag jarig, dus gaan we er een gezellig dagje van maken. Gister alle visite al gehad, en misschien komen er vandaag wel een paar aanwaaien, maar dat zien we dan wel weer.. De buren komen vanavond, nadat E.smée ze gisteravond (toen ze weggingen om half 12) uitgenodigd heeft om patatjes te eten @Daantje, beterschap! @rea's op taart, bedankt! Hij was errug lekker!
Gefeliciteerd met C.hris maak er een mooie dag van met zijn allen. Volgens mij komt dat wel goed als ik zo naar buiten kijk
Nou ja zeg.:x Indi is lang voor haar leeftijd ja en daar hoort ook een bepaald gewicht bij, kan zij en jullie toch niks aan doen.
Hier vaak ook gezeik vooraf danwel achteraf. Maar dat is puur met mijn zwager en zijn vrouw met mijn schoonouders heb ik nooit problemen.
Hoeveel denk je dat je kwijt bent? Lekker hoor even een middagje voor jezelf, geniet er maar van. Ik heb ook wel eens muffins met bosbessen gemaakt, die zijn echt heerlijk. Alleen had ik er geen toef of iets op. Leuk die gevorderde cursus, ga je er daarna ook wat mee doen denk je?
op de muffins heb ik ook geen toef gedaan hij was al heerlijk zoet zo met die bosbessen erin. Was een week of 2 geleden iets van 5,5 kg kwijt, ben nu al een kleding maat naar beneden, alles is me te groot. Eigenlijk wil ik met Lot iets van flyball ofzo gaan doen straks. Ze is gek op ballen en rent als de beste. Maar dan moet ze wel eerst naar een echte 'strenge' honden training school denk ik wat ze nu heeft gedaan is op basis van kalmerende signalen en mocht ze gewoon echt pup zijn en werd ze niet direct gedrilled. Je leer kijken naar je hond en welke signalen hij/zij afgeeft ook naar andere honden toe. Het is wel vrij soft hoor maar vind het wel erg leuk dat je dingen ook echt herkent als je bijvoorbeeld vreemde honden tegenkomt buiten en dat je hun 'taaltje' begrijpt
Voor flyball zijn toch ook trainingen? Lekker dat je die 5,5 kg al kwijt bent. Heb je nog een streefgetal?
Nee ik heb geen prednison gekregen want mijn longen waren goed. Ik heb het idee dat het langzaam (te langzaam in mijn ogen) iets beter gaat. Ik heb nog veel hoofdpijn en raak snel buiten adem als ik wat dingen in huis doe dus de oude ben ik nog zeker niet. Ik kijk vandaag even aan en anders maak ik morgen weer een afspraak bij de ha.
De kids zijn inmiddels al wakker en zitten aan het ontbijt. Ze hebben gewoon geslapen van 19.30 tot 8.30 uur. Dat heb ik nog niet veel meegemaakt. Alleen was ik er al om 7.45 uur uit omdat Niels lag te snurken.:x
vannacht nog op de wc gezten, liep er vanonder helemaal uit (sorry voor de details). maar het virus gaat er dan ook mee uit dus is een goed teken.