Volgens mij rust er hier een vloek op.. Vroeger, kon ik er ook van uit gaan, ging ik Jor zn bed verschonen.. snachts 9 vd 10x... NAT. (dus ja, ik deed het bijna dagelijks )
Nou.. Weet je wat Noof deed (de veraadster) Er is hier zo`n flat, VOL met die dingen.. zegt ze O mama, kijk!!! Lampjes MOOI!! Ik vroeg nog voor de zekerheid, die trappetjes?? JA!:x:x:x:x
Nee gelukkig niet! Vind niks zo vreselijk als zo`n nat bed.. Ik weet niet, ik verschoon liever 10x per dag dan dat ik ze dr in laat liggen (Ook bij een klein drupje)
Whahahahaha, als ik down zou zijn geweest dan had dit mijn hele dag goed gemaakt Zij weet wel wat mooi is
whahaha . ja zaten leuke dingen tussen. Ook wel wat oud spul maar dat kan mika dan mooi aan naar de creche . Het waren 2 grote tassen vol waarvan 1 volle tas naar de zolder gaat met spul wat te groot is of net te klein of waar het nu niet het goede seizoen voor is . en 1 volle tas zit al in de machine (zonder tas dan )
Duidelijk de smaak van dr vader Ik heb wel gelijk gezegd dat IK het niet mooi vind.. maar dat zij vrij mag zijn in dr eigen keuze (als er maar geen trappetje in huis komt)
BOEIEND! . dat is altijd zo balen he, heb je het net allemaal gedaan kun je weer overnieuw beginnen. Was ze door de luier heen gegaan?