Het is nog niet altijd verstaanbaar maar ik snap wel wat hij bedoelt. Ik ben iig geen oepies meer (duurde wel een week voor ik er achter was wat hij daarmee bedoelde ) maar gewoon mama.
*reageert er niet op* Maar dat doe ik zelf ook (heel kinderachtig ik weet het) als ik bijv, op ga ruimen enzo, ik gooi dan dingen weg (jaja) met in mn achterhoofd het idee, dat 1 leuk nieuw ding mag kopen ofzo, bijv met mn kleren enz. Doeeehoeeei!
*gaat dus nu haar tandenpoetsen* in de wetenschap dat ik straks LEKKER naar de tandarts mag!!! *wave*
Die Rihanna wel fijn dat ze het zo goed naar haar zin heeft! En met Lorenzo gaat het dus ook wel goed!!! En met jou? Je was toch bang dat je een pnd had, ben je al naar de huisarts geweest? Hier gaat het prima hoor...vermaak me nog goed
Hier staat 'ie nog. Morgen ga ik alles opruimen want vandaag is 3 koningen alleen moet ik tot 17 uur werken en daarna heb ik er de puf niet voor. Vanavond komt ook de eerste aflevering van Wie is de Mol dus dat trappetje en de rest komt morgen wel.
Het is dat je het er bij zette anders had ik er wel een opmerking overgemaakt. En dat wist jij natuurlijk dus je was het voor.
Vanmorgen naar het gesprek geweest over de therapiegroep. Het klinkt allemaal heel goed, behalve de tijden. Het is elke week op donderdag van 9 tot 11 en ik heb geen idee hoe ik dat met de kids moet doen want Ivy gaat op maandag en donderdag naar de psz maar pas op zn vroegst kwart voor 9 dus dat haal ik niet en dan heb ik voor Aelinn nog geen plekje. Ik zou wel kunnen proberen de psz te verzetten naar de maandag en dan de woensdag maar dan weet ik nog steeds niet wat ik met de kids moet. de gastouder zou een mogelijkheid zijn, daar gaat Ivy nu ook op donderdag altijd heen. Maar dan wordt het wel een erg druk programma voor haar iedere keer 's morgensvroeg. Maandag psz, woensdag psz en dan donderdag vanaf 8 uur ofzo bij de gastouder. Daarnaast vind manlief woensdag psz niet zo handig omdat hij dan vertrekt 's morgens en het voor Ivy niet leuk en verwarrend is als papa ineens verdwenen is. Dat is wel s voorgekomen en dan snapt ze er niks van. Ik weet niet goed hoe ik het moet doen dus. Ik moest maar laten weten of het lukte en anders wordt er gekeken naar andere mogelijkheden.
ja die is lief tv aan t kijken tussen door aan t "schrijven" ze probeert ookecht al iets te schrijven. zo schattig max slaapt al de hele tijd vanaf de fles dus die maak ik straks wakker voor de dokter en dan als we terug komen kan hij mooi weer een fles krijgen. zal wel weer een gezellige fles worden maar dat moet maar ff
Goed van je. Vind dat je dat ook best verdiend om ook elke week een avondje voor je zelf te hebben!!!