nee ben nog niet naar de ha geweest, heb vanmorgen wel een vragenlijstje moeten invullen bij het cb hierover... ik ben er eentje van dom doorgaan tot het niet meer wil...ik weet wel dat dat niet altijd de oplossing is maar zo ben ik nou eenmaal
ja dacht zet het er maar bij anders zal senn wel weer een bijdehante opmerking maken haha. ondertussen heeft mika al 3 keer gepoept op het potje! en ik moet over een half uur met hem bij de kapper zijn.. denk dat ik hem maar even een pamper aan doe, want hij gaat me nu te vaak naar de wc.
oh trouwens nog wat leuks. nou ja leuk. vooral makkelijk heb gister gesolliciteerd bij de mc-donalds en ik mag maandag op gesprek komen. dit doe ik alleen maar om sneller onze lening af te kunnen betalen en wat makkelijker uit te komen in de maand. ik hoop dat ik vooral op de avonden mag werken zodat de kids niet naar de kdv hoeven en jeroen savonds op kan passen. t is niet mijn droombaan maar t is iig iets he
Fijn dat het wel positief klonk.. Pff moeilijk, ik zou het zo ook niet weten, geen opa/oma in de buurt? die misschien bij jullie thuis kan zijn rond die tijd?
niet doen! gewoon een afspraak maken bij de ha! het is dat leon hier voor me gebeld had en ik moest gaan anders was ik ook niet gegaan, maar kan je uit ervaring vertellen dat als je nu niet gaat het waarschijnlijk alleen maar erger zal worden, en als het nu opgelost kan worden dat je er misschien veel sneller vanaf bent.
Maar heb je echt het gevoel dat je depressief bent dan of is het je gewoon even allemaal teveel op het moment want doorlopen is natuurlijk niet verstandig als je echt een depressie hebt!!!!
Spannend hoor! Wel lekker als het in de avonduren kan...en is Jeroen ook gelijk wat meer verplicht thuis...kan hij eens zien wat jij allemaal in je eentje doet
Dapper hoor! Ik las dat het wat uren betreft lastig is....ik hoop dat je er een oplossing voor kunt vinden!!!