Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb het ook opgeschreven want over 20 jaar weet ik dat vast niet meer.:D
    Zo heeft Sven heel lang noekies gezegd en dan bedoelde hij sleutels.:(;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is het alleen de controle of gaan ze meer doen.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga ook weer eens aan het werk.;)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfffff was ff stressen hier. Ik heb een nieuwe pas en pin vanwege het skimmen. Wil ik net mn briefje met pin pakken, ligt ie niet meer waar ik m had neer gelegd. Overal zoeken maar niks. Ten einde raad in de doos met oud papier gekeken, zit ie daar gewoon in:$

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    het duurt nog best wel lang. Het gaat telkens in periodes van 12 weken en de meeste mensen hebben 2 a 3 periodes nodig

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gelukkig heb je hem weer gevonden.
    Had jij hem erin gegooid of Ivy?;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oké dan, ik wist niet dat het zo lang gaat duren.:)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    nou kleine snelle update

ben bij de dokter geweest en hij heeft naast de keelontsteking de 5e ziekte te pakken. kwestie van uitzieken.
    1 nadeel daardoor is dat hij, omdat zijn immuun-systeem verzwakt is door t ziek zijn, hij ook weer reageert op de koemelk waardoor hij dus zo slecht drinkt:(
    nu moeten we weer van voren af aan beginnen. weer de allergy care ivm zijn KMA en over 2.5 maanden weer provoceren in de hoop dat zijn lijfje de hypo-allergeen weer accepteert.
    T ging verdomme zo goed met zijn allergie en nu zijn we weer terug bij af.
    de dieetiste heeft meteen weer een vergoeding geregeld bij de verzekering waardoor we zaterdag de 1ste lading voeding toe gestuurd krijgen.;) ben echt zo blij met haar he. ze reageert erg snel op de ontwikkelingen en op de situatie waardoor t meteen geregeld wordt.

dat was t dan weer. en ga nu maar ff op mijn kont een ijsje eten want beide kids liggen heerlijk ff te pitten:D

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Noekies.. ook origineel!
    Slim dat je het op hebt geschreven.. Van jor ben ik ook heel veel "kwijt" jah, de boene boene, de wasstraat, maar dat is nog wel logisch..

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    T was controle, en de mond hygiëniste, mag 8 feb weer heen, er was een 'twijfel geval" Maar mn voorstel was om dan maar te gaan boren en vullen, anders is het over 1,5 jaar misschien geen twijfel geval meer :p

jor had helemaal niks, dus we zijn dr weer goed vanaf gekomen. En hebben allebei weer een tandarts schoon gevoel :D

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Pff.. vage plek!! Hoe is het er gekomen? :D

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee dat deed ie thuis wel weer ;). pff sinds dat we thuis zijn ben ik echt ge-ergerd. mika maakte gewoon de kachel open! terwijl hij weet dat hij daar niet aan mag komen! dus daarom was ik al boos, finn die flink aant krijsen was om de fles. mika die weigerde de laarzen uit te doen en toen ik zei dat ie dan maar de laarzen aan moest houden wilde hij ze ineens uit.. en weer schreeuwen en slaan.. val over zijn speelgoed, heb weer buikkrampen en weet het even niet meer. finn ligt weer op bed, is alleen maar aant huilen omdat ik hem nu eens op zijn rug heb gelegd te slapen..

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Geniet van je ijsje! Je hebt het verdient.
    Pff.. klinkt slopend, hopelijk knapt hij snel op! En sterkt hij weer wat aan door de andere voeding *knuf*

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    *adem in, adem uit*
    Maar zn haar zit goed?

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    sterkte meid. t zit jou dus ook niet mee vandaag. :( knuffel voor je m nodig mocht hebben;)

16. Ben ik ook ff..

Knuf aan daantje en suus..

Hier zijn de dametjes een beetje errug baldadig. Elkaar bijna de hersens in slaan enz. Niks is goed van elkaar.. Elkaar slaan, schoppen, duwen, enz. Treiteren is Maus goed in! Poeheeeee!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hè wat onwijs balen zeg.:(
    Maar heeft Max niet de 6e ziekte omdat net voor de uitslag flinke koorts gehad heeft.;)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei een hectische middag dus.:x

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0