Zo hé, die 20 pagina's ga ik dus echt niet allemaal bijlezen hoor. Sorry! Gister is een oudcollega'tje met haar 2 zoons op bezoek gekomen. We kennen elkaar inmiddels al 15 jaar (heb ik teruggerekend) en we hebben elkaar de afgelopen 2-3 jaar eigenlijk niet/nauwelijks gezien, maar hebben gisteren de draad gewoon weer opgepakt en de hele dag gekletst. De jongens hebben lekker met zijn 4-en gespeeld, tv gekeken, spelletjes gedaan en noem maar op. Was echt zo leuk en wat apart eigenlijk dat je na 2-3 jaar eigenlijk de draad gewoon weer op kunt pakken.... Vandaag vast de boodschappen in huis gehaald en vanmiddag in de uitverkoop nog wat leuke shirts voor Joost gekocht en 2 pyjama's voor Rick! Morgen ook weer een druk gevulde dag en dan is na het weekend de vakantie alweer voorbij......
tis nog niet alles dus maar slecht is anders als ik je dus goed begrijp. kan die ruzie nog weer goedkomen?
Ha meiden, Hier een lekker dagje gehad. Vanmiddag nog in bad geweest, administratie op orde gebracht en naar de kapper geweest. Echt een lekker dagje. Ga nu niet meekletsen, want heb gewoon even zin in tijd voor mezelf. Ga zo eens kijken of ik iets in elkaar kan draaien van het marsepein wat vandaag geleverd is Tot morgen maar weer!
dat weet ik en daar ben ik ook niet bang voor hoor. daarom zeg ik het ligt puur aan mezelf maar vind het weer erg gezellig (gaat me weer tijd kosten8))
ik heb dat sowieso bij heel vee;l van die gasten dat ik denk is dat nou ook die ? oftewel ze lijken allemaal wel weer op een andere studio 100 figuur
is dat eruit halen nog vervelend? ik weet nog bij het plaatsen dat ik vantevoren een pcm moest nemen is dat nu ook aan te raden?
hoop dat je vandaag een beetje zelf hebt bij kunnen tanken en dat max ook goed zijn best heeft gedaan
moet zeggen dat ik er niks van heb gevoeld eigenlijk.. terwijl het inbrengen errug pijnlijk bij me was
bij de 6e ziekte hoort een koorst van 39 graden of hoger, en max is niet hoger dan de 38.6 gekomen dus de 6e ziekte was na extra controle in t grote doktersboek snel uitgesloten
dank je wel. hij ziet er ook echt niet uit, alsof hij door de brandnetels heeft liggen rollen gelukkig heeft hij geen last van de uitslag en is de koorts ook weg. hij heeft vandaag ook al gelukkig weer 2 flessen van 130 cc gedronken dus dat moet vast goed komen nu we weer aan de allergy care zitten
Sneu gezicht hè.....ik weet het nog van Joost.... Veel beterschap en ik hoop dat de goede lijn met het eten doorgezet wordt (maar dat zal best )!