LK welkom back, KK. sterkte met je baldadige meiden, ze zullen nu wel op bed liggen denk ik Linnielin. geniet van je rust meid. en succes met t in elkaar draaien van iets met marsepein verder..... weet ik t niet meer. ben er ook meteen weer vandoor want wie is de mol staat op pauze en die wil ik onderhand wel gaan kijken.8) dus meiden. een fijne avond en maybe tot morgen
Pfff....er komen al de hele dag "sneeuw"brokken van het dak naar beneden op het platdak.....zit steeds rechtop op de bank van schrik (hahaha)
Ik word zo verdrietig van de hele situatie omtrent mn schoonmoeder. Zen en zij hebben een paar mailtjes gewisseld en ik heb haar ook maandag gemaild. Ze blijft maar ons compleet de schuld geven van het hele gebeuren en haar treft weer s geen enkele blaam zoals altijd en zij is zo zielig en heeft zulke moeilijke maanden gehad en blal bla bla. Verdorie, denkt ze dat wij een feestje hebben gehad de afgelopen tijd. Het gaat gewoon altijd zo en zo willen we het niet meer maar het lukt maar niet om het te veranderen. Ik had zo mn best gedaan op mn mail om alles duidelijk maar wel vriendelijk te zeggen en ze gaat gewoon helemaal nergens op in. Manlief is al op het punt dat ie denkt laat maar, dan maar geen contact
geef elkaar even de ruimte en de tijd en als de rust is wedergekeerd kun je altijd weer contact zoeken en t misschien wel uitpraten. ik heb namelijk t zelfde met mijn moeder, sterkte meid en een dikke knuffel
sann, idd wat suzanne zegt. misschien elkaar maar even met rust laten en het even laten bezinken en over een tijdje nog proberen.
gisteravond om half 11 de laatste fles voor finn en vanmorgen om half 5 weer. pff veel te vroeg, probeer ook of de kids vanavond bij mijn ouders mogen blijven slapen zodat wij even bij kunnen tanken.
hier om 23 de laatste fles, daarna wakker om 3 uur en half 4, speen erin, daarna om 5 uur, weer speen en om half 6 had meneer toch echt honger, dus ik eruit..laat ie ook nog 60cc staan van een fles van 165 cc...vervolgens wil hij niet meer slapen en als hij dan uiteindelijk stil is, verslapen wij ons en is mannetje gestressed..is hij weg denk ik lekker in bed te kruipen, is Rihanna alweer wakker en gaat de telefoon.... pffff ben ook kapot
Ik heb nooit wat gevoelt, zowel niet bij het plaatsen als het eruit halen. Maar dat schijnt per persoon nogal verschillend te zijn.
O ja die 4 tiende van een graad die doen het 'm. Net als dat de artsen zeggen nee hoor hij heeft geen oorontsteking want hij heeft geen koorts. Is de uitslag al wat minder geworden?
Liever dat dan zoals hier om 0.45 uur vannacht dat de rookmelder in ene afgaat en dan niet iedere zoveel minuten een piepje omdat de batterij leeg is maar gewoon vol af. Nou ik weet iig dat ik nog adrenaline heb en dat het nog werkt. Echt met een kloppend hart alle kamers nagelopen en ben ook nog een kwartier bezig geweest voor ik het schroefje los had en de batterijen eruit kon halen. Niels was ook niet thuis dus zat hem even te knijpen. Daarna natuurlijk beroerd geslapen, om 5 uur weer in slaap gevallen en om 6.35 ging de wekker weer.:x
Misschien is dat ook even het beste. Het zegt meer iets over haar dan over jullie en jullie hebben er genoeg aan gedaan om het weer goed te krijgen. Deze situatie levert alleen maar weer meer stress op wat je nu vanwege de pnd er niet bij kunt hebben. Misschien over een tijdje als het met jou weer wat beter gaat dat de band "herstelt" kan worden.