dan moet jij eens even met iemand gaan praten meis! dit kan niet goed gaan zo! en altijd de kids voor de eerste keer achterlaten geeft een schuldgevoel, maar als je eenmaal onderweg bent dan ebt dat gevoel heel snel weg en kun je lekker ontspannen, en voor je het weet betrap je je erop dat je even niet aan je kids gedacht hebt .
Gelukkig! T was vast wat onduidelijk van de hak op de tak beschreven (maar tot op heden nog geen vlinder gespot)
Dan zou ik het al helemaal niet doen, t zijn net zo goed zijn kinderen, en ok, dat jij overdags voor ze zorgt en hij werkt, is vrij logisch, maar als je savonds, of in het weekend eens een keer kindloos wat zou willen doen, moet dat volgens mij gewoon kunnen.. Niemand red het op om 20 (ofzo) jaar lang, dag en nacht te zorgen.. en geen tijd voor zich zelf te hebben.
ik wil ook nog wel een cursus ergens volgen waar ik echt mensen om me heen heb zeg maar, maar dit is ook goed vind ik, tis niet erg makkelijk, maar echt super moeilijk ook niet.. dit is ook gewoon thuis studie
ik kan prima de kinderen thuis achterlaten bij hem maar ik voel me gewoon schuldig als ze gaan huilen of vervelend zijn.. ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen
Dat is toch niet zo gek lang? Byron legt Noof altijd in bed, en gaat dan ook vaak ff achter de laptop ofzo..
Ik ga hem wel krijgen!!!! En anders sleep ik van het weekend de fam mee de vlindertuin in als ik een vlinder op de foto wil... dan zou die er komen ook! 8)
come on! dat kan toch niet? hij is toch ook vader, het zijn ook zijn kinderen. Waar is dat verantwoordelijksheidgevoel van hem (als ie dat al heeft).
nee dat is ook niet gek lang en daarom maak ik daar ook geen probleem van maar als ie dan een keer wat moet dan staat ie gelijk op de achterste benen en daarbij breng ik altijd de kinderen naar bed en douchen/wassen enzenz het enigste wat hij wast is zichzelf
dat heeft ie wel (als het hem uitkomt denk ik soms) als je er wat van zegt dan komt ie met het feit dat hij ook al 3 keer per dag met de honden moet lopen in z'n eentje in weer en wind terwijl ik hem vaak genoeg vraag of ik het moet doen
ik weet nog dat toen finn net 2 weken oud was, toen was ik met een vriendin uit eten, en finn huilde toen heel veel echt bijna de hele dag, en de hele avond aan 1 stuk door. Ik ben toen gewoon gegaan, en toen ik terug kwam wist leon wel niet meer wat te doen met finn, maar het heeft me wel goed gedaan er even uit te zijn, maar ik voelde me niet schuldig, had meer zoiets van nou dan weet je tenminste wat ik hier de hele dag doe en de hele avond als jij weg bent.
ja maar als hij geen tijd aan de kids besteed en meteen achter de laptop kruipt en jij kunt nog al het werk doen vind ik het wat anders hoor!