en dat vind ik dus niet kunnen, jij draagt gewoon alle zorg. hij de lusten jij de lasten lijkt het wel.. je moet het zelf weten, maar mij lijkt dat dit zo niet langer kan. ik zou er zo klaar mee zijn hoor. hij moet maar snel eens wat meer tijd aan zijn gezin besteden..
goedzo! vooral doorgaan . Ik ga zo de sportschool even bellen voor een afspraak te maken voor een programma
meis wil je dan iets voor me doen? de ha bellen en daar je verhaal neergooien zodat hij je door kan verwijzen naar een psych... het is voor je eigen bestwil hoor! en geloof me, als je nog niet zover 'heen' bent om het even zo te noemen dan ben je na een paar gesprekken al een heel ander mens!
Ah oke.. Misschien om en om? dat jij ze de ene dag in bad doet? En hij de andere? oid? Misschien een keer een of twee met hem/jou mee onder de douche? (zo doen wij dat vaak..) Byron legt Noof altijd in bed, en als ze niet in bad gaat savonds, doet hij de pyama enz aan. Maar even wat doen, dat hoort geen probleem te zijn lijkt me (of ik heb het zo getroffen dat kan natuurlijk ook)
Zo, was ik ook weer.. Esmée was zooo moe van de psz, dat ze na 1,5 broodje naar me toe kwam en zei : Mama, Esmée naar bedje? Esmée is moe.. *smelt*
dat is dus een beetje hier het geval...ik zit nooit eerder als 20 uur 's avonds op de bank en om dan nog met een hobby te beginnen, nou nee daar heb ik dan geen puf meer voor
nee hier gaat het ook zo, de ene keer doet leon mika naar bed en ruim ik af en de andere keer is het andersom... en leon vind het ook leuk om samen met mika dingen te doen, naar het bos ofzo.. en dan laat ik hun ook lekker samen gaan . blijf ik lekker met finn thuis
Daar ben ik het mee eens. Je moet natuurlijk wel ff tijd aan de kinderen besteden, is voor hun anders ook niet leuk..
Misschien gewoon een keer doen? T hoeft toch niet super lang? begin desnoods met een uurtje? Ergens in de buurt, dat je zo weer terug kan mocht je het willen? (net zo iets van mn train schema, in een dag 1.5 kwijt!!)
pff al valt de sportschool bellen me wel zwaar. weet niet waarom. misschien door de mail die ik terug kreeg. begon niet met hallo .... of goedemorgen/middag/avond, begon meteen met bedankt voor je interesse, en de rest van de info of ik contact op wilde nemen met ... of .. en dan telefoonnummer van de sportschool en dan mvg ... en dat alles in 1 regel van voor tot achter..
of ik heb het juist niet getroffen..hij wil best Rihanna naar bed doen en een verhaaltje lezen maar ja meneer zit liever achter de pc denk ik
voor jou lol, ik zie het even voor me, Liesje belt, beste ha, ik bel even, om daantje een plezier te doen *sorry.. erg flauw*