Wat betreft boodschappen, dat herinnerd me dr wel aan, dat we "vroegah" samen in een winkel altijd dikke bonje kregen.. En ik 100 opmerkingen kreeg over mn manier van boodschappen doen. Dus toen werd het wel ruzie Omdat ik a een lijstje MOEST maken van hem, want het wat niet mogelijk dat ik alles kon onthouden (oke vooruit ik ga ook gemiddeld 2x zelfs met lijstje) En ik B niet van links naar recht en voor naar achter door de winkel mocht lopen, maar dat vind ik gewoon leuker.... Al moet ik nu zeggen (3 jaar later) dat ik a, keurig een lijstje maak en het eigenlijk wel heel handig is... *byron had dus gelijk* en b... Ik gewoon het "pad" volg tegen woordig.. Misschien was hij wat verder op dat gebied dan mij hahahaha
Vast wel! Belonen is toch altijd leuker en fijner dan straffen? Al moet er wel een straf tegen over staan natuurlijk.. Maar als ie een beetje slim is, gaat ie voor de beloning
graag eigenlijk ik ga nu eerst mijn oma eens bellen, zij ligt in het ziekenhuis want ze is gevallen heeft haar dijbeen gebroken en is eergisteren eraan geopereerd..menske is 90 tot later!
Ha stelletje kletskousen, @Liesje: hier doet mannetje ook niet veel hoor en moet ik hem ook alles precies vertellen wat hij moet doen. Meestal heb ik er weinig moeite mee, maar ook hier wel momenten dat ik er flink van kan balen! Maar gelukkig is het niet zo dat hij dan de hele avond achter de pc gaat zitten ofzo....hij is dan meestal wel ergens in huis/schuur aan het klussen...en ja...dat moet ook gebeuren natuurlijk Maar ik kan me goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt, vooral omdat je net bevallen bent en er gewoon ff doorheen zit!!!!!1 @Daantje: succes met de sportschool bellen, ben benieuwd of ze een leuk programma voor je hebben! @An: knap hoor dat Noof al van die puzzels maakt. Arinde vind die 'knopjespuzzels' niks meer aan, maar de gewone puzzels snapt ze nog niet...dus hier wordt op het moment gewoon niet gepuzzeld Zo, ik heb mn programma voor vandaag een eind af. Geloof dat ik me de rest van de dag maar een beetje kalm moet houden, want ik kon net amper meer overeind komen na het eten....mn bekken wilde even niet waarschijnlijk toch iets te gek geweest vanmorgen...maar goed...de bovenverdieping is weer heerlijk schoon!!! Probeer vanmiddag maar wat zittende dingen te doen, anders kan ik vanavond geen kant meer op denk ik. Dus misschien maar even verder met mn marsepeinen baby....bij gebrek aan een echte Heb ook nog maar even oppas geregeld voor maandagmorgen voor ARinde. Ik moet dan weer voor controle naar VK, maar de kans is natuurlijk wel aanwezig dat ze een inwendig onderzoek gaat doen of gaat strippen, dus ja, dan heb ik haar er liever niet bij
Lijkt Sven wel alleen vervang die 5 minuten maar door 1 minuut. Maar Sven heeft dan ook ADHD. Wil niet zeggen dat hij niet hoeft te luisteren.
Ik achteraf ook wel.. en hij was ook wel erg blij dat ik nog ff heen gegaan ben Moet wel zeggen, dat hij altijd voor 20 euro, veel meer boodschappen kan doen dan ik zelf
zo net gebeld, en kan maandag om half 11 terecht . gewoon een info gesprek om te kijken wat het inhoud ed. en nu ga ik in huis echt wat doen want ik schaam me dood als er nu iemand binnenkomt
nee dat is hier niet zo..hij haalt gerust de cola light van AH eigen merk, terwijl hij weet dat we altijd de cola light van euroshopper hebben omdat we die gewoon lekker vinden. Meneer let er dan niet op dat de ene fles 71 cent kost en de andere 29 cent
1 minuut komt ook voor "Jordy, wil je ALSJEBLIEFT niet zo aan Noof hangen/trekken/bijna op haar zitten, laat haar zelf lopen enz enz enz" "OK" en dan 10 keer achter elkaar ongeveer En t is echt beste en liefste bedoeling.. maar word er helemaal kriegel van
sow scheelt dat zoveel? moet zeggen dat ik ook wel vaak kijk hoor naar welke goedkoper is, maar soms vind ik een goedkoop merk gewoon niet lekker. zoals de thee die heb ik toch het liefst van pickwick en niet van een ander merk.. en de chips het liefst van lays
tjah, cola is cola Ach, mn vader, die ging een keer melk halen en kwam met yoghurt thuis.. en toen mn moeder vroeg of hij niet kon lezen, was zn antwoord, we hebben toch altijd de groene (of blauw of wat dan ook) pakken?? 8)