Ben bang dat ik hem niet terug vind Hij kan evt ook nog naar de badkamer of terug naar de zolder gegaan zijn.. en dan is het maar een mini vlinder maar goed.. Ik ga mn best doen Bel ze, eet ze, en slaap ze
2 boterhammetjes en met oma maar liefst 2,5 minuut gebeld, ze wilde graag ophangen omdat ze zo misselijk was...(denk van de narcose) dus het kan allemaal wel in die korte tijd
Heb hem weer gevonden ff logisch na denken.. hij zit voor het raam Dus ik ga mn spullen pakken, en eens kijken wat ik dr mee kan doen
Maar ik ben nu ECHT weg, mn inklapbarethuisstudio op bouwen Owh wat een pracht woord voor galgje. En dan de vlinder (die hopelijk mee gaat werken) er in/op krijgen
ik las het al...logisch eigenlijk he maar linnielin had gelijk..ik ben hier nou nog nu ben ik echt weg doeiiiiii
ik vond het altijd leuk om met mijn vader boodschappen te gaan doen . pap mag ik dit? pap mag ik dat . meestal zei die van ja hoor neem maar mee, of van zou dit lekker zijn en dan namen we dat wel of niet mee . heerlijk. Moet zeggen dat ik vroeger veel naar mijn moeder trok en sommige dingen met mijn vader deed, maar op de een of andere manier ben ik nu meer naar mijn vader aan het trekken. Merk dat ik het jammer vind als hij niet thuis is als ik met de kids kom, en geniet enorm als hij met mika of finn bezig is. En merk ook dat ik soms mijn vader voor wil trekken als er iets met mika of finn gedaan gaat worden ofzo. Maar denk ook omdat mijn moeder ze al bijna elke dag ziet en mijn vader maar 1 keer inde week of in de 2 weken... hoorde laatst dat hij ook een soort reuma heeft ofzo en dat vooral in zijn heupen en vingers . dus misschien dat ik daarom meer naar hem toe trek..
ja die 4 tiende doet t m, haha en idd is de uitslag minder erg. hij is niet zo vurig meer en voelt ook niet zo warm meer aan. ook drinkt hij al iets beter per fles. vanmorgen had hij de fles van 200 cc zomaar leeg gedronken en de fles van 13.00 uur heeft hij 180 cc van op. is iig beter als die 50 cc per fles van 1 en 2 dagen terug
ik twijfel heel erg tussen art rooijakker en die Karin. vertrouw haar op 1 of andere manier niet. vooral omdat ze in t begin al 2 hele domme fouten heeft gemaakt. voor de rest moet t blijken naarmate t programma vordert
haha nee hoor zij komt niet. we doen "normaal"tegen elkaar maar heb nog geen behoefte om de le dag die martin om mij heen te hebben