Hi en bye ladies, Kep vanmiddag al teruggelezen mja in die tussentijd alweer alles vergeten. Tygo is net met veel drama naar bed gegaan, ging goed totdat we het licht aan/uit discussie kregen..zucht. Lo valt nu in slaap op de borst van Hugh maar ik voel me nog steeds niet super (mega verkouden/snot oog en last van mijn oren) dus ik ga er nu lkkr in! Fijne avond...
Even een vraagje aan jullie allemaal. Morgen wordt de man van een hele goeie vriendin (Fem heet ze hier op zwp) geopereerd aan een tumor in zijn hoofd. Hij is begin september al geopereerd maar de tumor blijkt weer bijna helemaal terug aangegroeid. Morgen om 9 uur beginnen ze aan een 12 uur durende operatie.Heel eng en spannend. Mijn vraag: willen jullie allemaal duimen en een kaarsje voor ze branden? Het zijn 2 schatten met 2 kindjes van 3 jaar en van 2 maanden dus dit moet gewoon goed komen allemaal Bedankt!
Dankjewel Daantje! Onrustig nachtje gehad zeg. Aelinn sliep wel maar heel onrustig dus ze maakte veel geluidjes waar ik telkens wakker van werd. Was dus nog verre van uitgeslapen toen om half 7 al de Ivy-wekker ging. pffff. Vandaag niet veel gepland. Vanmorgen even boodschappen doen en de rest van de dag heb ik beloofd beschikbaar te zijn op msn voor als mn vriendin een kletspraatje kan gebruiken.
lijkt me vreselijk voor je vriendin! om te bedenken dat hij over 10 minuten geopereerd wordt en pas om 9 uur vanavond onder het mes uit is... . lijkt me een hele lange dag..
finn heeft vannacht weer doorgeslapen.. gister om half 10 kwart voor 10 de laatste fles gehad en vanmorgen om 6 uur weer! gister had finn volgens mij een regeldagje. veel wakker geweest en veel gehuild.. vanmorgen was ie weer lekker vrolijk en ging ook zo weer slapen, dat was gister wel anders.. en mika is nu naar de creche zonder pamper! ben benieuwd!
Sann: sterkte vandaag, zal voor jou ook een moeilijke dag worden!!!! Daantje: spannend dat Mika zonder luier naar de creche is! Super hoor! En heerlijk dat Finn weer doorgeslapen heeft! Kun jij vanmorgen lekker met je cursus aan de slag Hier een lekkere nacht gehad. Ben bijna niet wakker geweest en heb niet hoeven plassen, heerlijk! Net gedoucht en even naar de bakker gelopen om lekker 2 gebakjes te halen voor als mn vriendin straks komt. Heb er zin in....gezellig bijkletsen en een dagje niksdoen. Zal mn rug ook wel lekker vinden, want had er gisteravond weer zo'n last van!!!!!
zo schattig. Ivy zegt Uki gedag op tv. Dagge uki, lekke slape, isse moe, lekke slape. Ik smelt hier hoor.
@Sann, sterkte vandaag meis! Ook voor je vriendin.. @Daantje, fijn dat Finn weer doorgeslapen heeft! @Linnielin, hele fijne dag gewenst vandaag! Hier een redelijke nacht gehad.. Alleen is Maus door haar oorontsteking en hoesten 's avonds zo aan het spoken.. Slaapt ze even, word ze weer wakker door gehoest of door d'r oortjes.. En dat kan zo 2 uur lang achter elkaar zijn.. Vermoeiend. Zelf ben ik totaal niet lekker.. Zit vol snot, giga hoofdpijn, zere spieren.. Blegh...
doe maar lekker rustig aan! ben bezig om een foto te bewerken via pspmamas, maar kom er niet wijs uit :x, snap het allemaal niet...en daar baal ik van