Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heeft hij er dus ook geen last van gehad...dat is wel erg handig;)

Ben het inmiddels wel zat aan het worden hoor. Had nog aardig wat klusjes bewaard voor deze laatste dagen, maar die beginnen inmiddels ook aardig op te raken...dus begin me ook gewoon een beetje te vervelen:(

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff....dat klinkt inderdaad als een slechte nacht!!!!! Hopelijk gaat Mika toch nog even slapen. En jij doet vandaag gewoon verder niks in huis....gewoon alleen voor de jongens zorgen en verder lekker rustig zitten;)

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de taart af is gaat ´ie de vriezer in...want ja, voor het zelfde geld duurt het nog een week en dan is het vast niet lekker meer. En het kan allemaal prima in de vriezer;)

4. twan slaapt nog steeds niet door... helaas en qua vOedingen...
    heb 's ochtend vroeg, dan uur of 11, dan middag, dan eind van de middag, dan vaak avond en fles voor het slapen en dan nachtvoeding... dus 7 stuks... (soms 6) en dan ook fruithap en groentehap.....
    en i=hij zu allang minder melk mogen....

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, wat een dotje zeg:D

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi....lekker vreetzakje dus!!!!

Hoe gaat het nu met het slapen van Jurre? Slaapt hij inmiddels weer in zijn eigen bed?

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arinde ligt nog lekker te slapen, maar ik begin inmiddels wel trek te krijgen nu ik al zo vroeg wakker was.
    Heb inmiddels al gedoucht, een was opgehangen en een was gevouwen...dus ga nu maar even rustig ontbijten.

Kom straks wel weer even kijken;)

8. Zo, ik ga eens een broodje smeren voor Esmée en dan Maus zo langzamerhand wakker maken ;)
    Ga vanochtend gezellig naar een vriendin toe, want ik heb de auto vandaag :D

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Christiea: wat een schatje zeg!!!
    @Daantje: pfff wat een nacht. Vandaag maar lekker kalm aan.
    @Rensie: jeetje joh nog 7 flessen. Da's echt veel. En hoeveel per fles dan? Aelinn zit al op 4 flessen.
    @Linnilin: ow meid kan me zo goed voorstellen dat je het zat begnt te worden. Dat had ik toen bij Ivy ook zo erg naarmate dat er steeds meer dagen voorbij de uitgerekende datum gingen. Hoop dat beebje snel komt.

Kwam er vanmorgen achter toen ik naar buiten keek dat ik de duowagen in de tuin had laten staan. Daar had ik gisteren het wiel van schoon willen maken omdat er poep aan zat maar dus vergeten. Ding is zeiknat geregend. Gelukkig had ik wel de reiswieg er af gehaald. Heb m nu maar onder het schuurafdak gezrt om op te drogen.
    Zo ff snel met de stofzuiger door eht huis en nog wat opruimen want ik krijg over een uur een collega op visite.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wow! dan krijgt hij ook veel! hier zit ik dus op zo'n 5 flessen. nachtvoeding, smorgens vroeg dan idd tegen 10-11 uur, halverwege de middag, rond 6-7 uur en dan de laatste fles..
    heb je al geprobeerd voeding voor hongerige baby's? ik moet donderdag weer naar het cb, ben benieuwd wat ze zeggen dan. finn weegt nl al bijna zo'n 8 kg schat ik, dus eigenlijk best wel veel voor een baby van 4 maanden.

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    uhh wat had je ook alweer nodig :)..

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan pak je een boek erbij of tijdschrift, nestel je je lekker op de bank en ga je even lekker ontspannen! echt, zou nu echt je rust nemen, want straks krijg je geen rust meer ;).

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh dan ;)

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow dat is echt veel idd. Aelinn was net 6 kg. Aelinn krijgt meestal zo rond 10-11 uur, dan half 2, half 5 en 8 uur en dan 180+6. Kleine drinker hebben we weer.

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei...dat is balen zeg....hopelijk droogt het een beetje snel op!!!!

Gezellig dat je vanmorgen even bezoek krijgt. Ook gelijk een stimulans om weer even te zuigen en op te ruimen....en is dat ook maar weer gebeurd;)

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lin, lkkr dat je een goede nacht hebt gehad....
    Daan, balen van jou nacht...beterschap met Mika
    Chris...wat een scheetje!
    KK, ik hoop dat Esmee gauw beter wordt. Ze heeft in elk geval goed geslapen dus mss is ze wat gezelliger dan gister.
    Rens, super toch dat je er nix van gemerkt heb dat er kiezen door kwamen!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Rens, poeh wat nog veel flessen zeg. Maar geen pijl op te trekken dus.
    Sann, oeh da's balen van de wandelwagen...veel plezier strax met de visite.
    Daan, is Finn 8 kg..wow da's idd groot mja hij eet toch wel op zich goed?

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lin, tis gebrijpelijk hoor dat je het nu een beetje zat begint te worden...vind het sowieso al knap hoe je je staande hebt gehouden tijdens je zwangerschap!

Hier dus een brakke nacht achter de rug.
    Ik kon niet slapen, toen ik eindelijk naar bed ging en wegdoezelde kwam Lo!!!
    Kep getracht het vol te houden met haar speen maar helaas. Toen maar een klein flesje gemaakt (100cc) en ze tukte weer verder. Ik was zo kapot dat ik Hugh niet eens weg heb horen gaan! Om 8 uur kwam Lo weer, had een grote fles gemaakt (200cc) maar ze liet weer 40cc staan.
    Er is werkelijk geen pijl op te trekken als het gaat om de voedingen van Lo.
    Gister getracht haar flessen van 210cc te geven waarvan er maar 1 schoon op is gegaan, de rest liet ze telkens 40 cc staan.
    Dan komt ze om de 4 uur, dan weer om de 3.5 uur en dan weer om de 5 uur. Tygo had ik allang in een ritme, dronk ook niet super maar die kreeg wel op vaste tijden de fles (weet het zelfs nog uit mijn hoofd) 7-11-15-19-23 uur! Dat wil ik bij Lo ook maarruh het lukt gewoon niet. Het maakt ook niet uit of ik haar nog "aftank" als ze haar laatste fles rond 20:30 uur krijg dan komt ze nog....vroeg!

Ik ga Tygo uit bed halen die loopt me al dik een half uur te roepen maar kep geen zin in vandaag blehhhhhhhhhh!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff hier gewoon 210+7 en dat 5 keer en dan nog na 3-4 uur komen voor een fles :(

20. hij krijgt gedeeltelijk nog bv, ben nu aan het afbouwen....
    hij doe soms erg moeilijk over drinken ui fles, wil dan niet wel uit borst dus is soms echt strijd....
    @linnielinbehalve veel kwijlen had jur geen last van die kiezen denk ik....
    jur slaapt nu grtendeels weer in eigen bed, maar moeten er bij zitten tot hij slaapt en 's morgensvroeg kom hij naar ons....

Deel Deze Pagina