Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou kep toch maar n fles gedaan (broodkorst wilde de Diva niet) en binnen 5 min dronk ze 140cc weg!!! Nu nog 60cc over maar dat probeer ik zo wel.

Lin, drukke ochtend...nu een rustige middag?

Sann, super dat je lkkr de boel in huis wat op orde hebt. Ik had gister goede start gemaakt maar vandaag weer n dip!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou hier een hele grote drinker, en bij mika ging het eigenlijk wel goed. soms kan ik het wel rekken bij finn, maar soms ook niet...

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wist ik het maar. Er is door zowel mij als manlief wat over en weer gemaild naar haar. Daar reageerde zij dan wel weer op, maar het bleef maar hetzelfde liedje. Alles is onze schuld. De dingen die wij dan in onze mail aandragen gaat ze gewoon niet op in. Zen en ik hebben allebei 6 ja nuari gemaild maar nog niks weer terug gehoord.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    soms zitten die kleintjes zo raar in elkaar he ;). Zo kan finn goed 210 naar binnen werken, maar vannacht heeft ie 90 laten staan, vanmorgen zo'n 100-120 en de laatste fles tot nu toe zo'n 60-90. en nu slaapt ie nog. en als ie normaal alles opdrinkt zou hij nu alweer wakker zijn :(

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan zou ik er snel mee klaar zijn.
    Zo heb ik ook een heel verhaal over mijn schoonfamilie maar dat kan en mag ik (nog) niet hier plaatsen

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika begint weer wakker te worden.. dus ben er zo weer vandoor

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @senn: heel erg bedankt voor je lieve kaartje. Ik was helemaal ontroerd. Je bent een schat!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja, Zen is er ook aardig klaar mee inmiddels. Ik enerzijds wel maar anderzijds hebben we ook de kids die ik hun opa en oma gun. Maarja niet ten koste van alles helaas.
    Ben benieuwd naar je verhaal. Wat een gedoe toch al die schoonfamilie

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Sann, nog steeds zo'n gedoe met je schoonfam?
    Nou laat het maar ff rusten mss dat dat helpt. Jullie hebbben er toch alles aan gedaan?

Lo heeft nog 20cc gedronken maar is nu moe denk wat ze wrijft mega in haar ogen. Tygo slaapt ook...EINDELIJK!!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik moet om 3 uur bij de huisarts zijn, maar de kinderwagen is helaas nog flink nat. Moet ik dus met de auto en dan Ivy aan de hand mee naar binnen. Hopen maar dat mevrouw zich een beetje koest houdt.
    Ben benieuwd wat de huisarts te zeggen heeft nu

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep toch maar contact opgenomen met de woningbouw!
    De ontstoppingsmiddelen helpen niet meer!
    Gelukkig komen ze niet zelf maar een extern bedrijf mja die kan pas vrijdag...

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier zijn allebei de kids wakker en allebei willen ze bij mama.. heb mijn moeder gebeld of ze druk was en ze komt over een half uurtje. mika is nu pingu aant kijken

13. Zo, was ik ook weer ff..

Esmée op de psz en Maus slaapt nog lekker :D
    Heb al ff was opgevouwen die ik zo nog even ga opruimen ;)
    en dan is het alweer tijd om Maus uit bed te plukken en Esmée op te halen.
    Daarna even naar de stad om onderbroekjes en hemdjes voor Esmée te gaan kopen, want ze geeft nu steeds aan als ze een plasje moet doen en vind het ook erg vies om in een natte luier rond te lopen :) We boeken vooruitgang.
    Vanmorgen bij mn vriendin kwam ze steeds naar me toe: mama, bah! En dan ook zo'n zeurderig toontje. Dus ik zei dat ze gewoon een luier om had.. Na een tijdje ging ze dus ineens poepen in de luier en de luier moest DIRECT af! Ik ga naar boven, Maus is wakker :D

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kids slapen hier weer/nog!
    Ik moet nog het e.e.a. doen maar kep KNALLENDE koppijn.
    Zit vandaag mezelf weer behoorlijk in de weg...
    Sorry dat ik jullie daar mee lastig val...mja in mezelf zitten kletsen thuis is ook zo wat ;)

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad een vervelend gezicht als ze zo moeten hoesten. Meestal heeft Arinde er weinig last van, maar nu kwam opeens haar eten eruit:(

Taart is wel lekker denk ik...maar kost me ook wel energie...ben er nu even zat van:(

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik al....dus vandaar dat ik het zo zei;)
    Was het gezellig met je collega? En komt Zen binnenkort weer thuis?

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen hoor dat je kinderwagen zo nat is! Zorg dat je een boekje of zoiets voor Ivy bij je hebt...of een doosje rozijntjes!
    Hoop dat de ha iets voor je kan betekenen!

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap hoor, ze heeft het dus echt al door!!!!

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor jou!!!

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, taart is bekleed...is redelijk gelukt op een paar kleine scheurtjes na. Vind het niet tegenvallen in ieder geval.
    Wilde alleen ook alvast een deel van de geboortedatum er op doen en de jongensnaam alvast van marsepein maken (meisjesnaam had ik al gedaan)...maar ben het nu hartstikke zat en aardig moe. Dus wilde even gaan liggen, maar nu is Arinde dus al wakker:(
    Ga zo toch nog proberen even te liggen, hopelijk blijft ze nog even rustig.
    Dan vanavond misschien maar de laatste dingetjes van de taart maken en anders laten we het gewoon hierbij hoor;)

Deel Deze Pagina