nee inderdaad en het is toch 2-3 km fietsen.... jurre vindt psz helemaal leuk, vertelt ook leuk wat hij gedaan heeft dan.... (trein bouwen, en zingen en happie eten) kon even observeren toen ik kwam halen, zag dat kleine humpie in de kring zitten met zakdekje leggen, soo cute! toen zag die mij en meteen opstaan en naar me toe natuurlijk haha twan is echt aan het miepen vandaag, heel vermoeiend... wil hele dag knuffen en bij me hangen
Kraamhulp is wel leuk maar dat is zeer onregelmatig en kan ook adhoc zijn op de raarste tijden. Gaat dat lukken met oppas ed? Wat het verdient weet ik eigenlijk niet.
Nou mijn uurtje mama tijd is verstreken ik ga Tygo naar wakker maken...zucht wat duurt deze dag lang...
Ik had het woordje van niet gezien. Dus ik dacht dat je bedoelde dat van wie hebben er nu geen problemen met de schoonouders.
Vanmorgen/vanmiddag paarden coaching gehad. Was erg interessant. Zij leest dan het paard met de lichaamstaal die, in dit geval, zij uitte. Er kwam uit dat ik een sterke vrouw ben, die moet leren ontvangen omdat ik teveel geef. Ook gaf het paard aan dat ik een dun vertrouwenslijntje had en heel erg alert ben. Het klopt nog ook. Het was erg bijzonder om te zien op een paard reageert op het moment dat je met zo'n dier contact hebt. Voor wie meer wil weten: | Paardencoaching | Kifungo
Senn, idd nog 2 dgn behelpen, loop alleen maar met emmers te sjouwen! Tis idd belachelijk koud en somber buiten...tis nu pas droog! Enne nee kep nog niets ingenomen...doe ik vanavond..samen met Tygo in bad en daarna lkkr naar bed!